دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹
۰

چگونه بیت کوین مجانی بدست آوریم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به شما دوستان روش های کسب بیت کوین مجانی را به شما آموزش دهیم که می تواند برای شما دوستان کاربردی و جذاب باشد.
چگونه بیت کوین مجانی بدست آوریم؟
به گزارش پهره ؛ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه شما می توانید بیت کوین مجانی بدست آورید؟ برای خیلی از ما کشف بیت کوین همانند کشف غذاهای اورگانیک است. ما مزیت های آن را می دانیم ولی نمی توانیم هزینه ی آن را توجیه کنیم. در بیت کوین هم همانند فروشگاه های عرضه محصولات اورگانیک یک فروشنده به شما نسخه مجانی آن را پیشنهاد می کند. یک سرمایه گذار اگر افراد زیادی به کسب و کار او مراجعه کنند پیشرفت خواهد کرد و سود خواهد برد ولی این موضوع همیشه رخ نمی دهد. در بیت کوین هم این موضوع صادق است و خیلی افراد یا به اجبار یا به صورت تصادفی یا در ازای دریافت هزینه ای وارد سیستم بیت کوین شده اند.
بیت کوین مجانی
حالا این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم بیت کوین مجانی بدست آوریم؟ در ادامه قصد داریم تا به شما بگوییم که چگونه می توانید بیت کوین بدست آورید:
ثبت نام در فری بیت کوین FreeBitcoinروش های کسب بیت کوین مجانی
به داخل سایت FreeBitcoin می روید و بعد از منوی بالا روی SIGN UP کلیک کنید و  اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. و کلید SIGN UP را بزنید. سپس حساب شما ایجاد می شود، توجه داشته باشید اطلاعات خود را صحیح وارد کنید.
E-mail Address : آدرس ایمیل
Password: یک رمز عبور برای وارد شدن به سایت
I’m not a robot: تیک کد امنیتی گوگل را هم بزنید که مشخص باشد شما ربات نیستید. (یا کد کپچا)
ثبت نام شما کامل شد. سپس یک ایمیل فعالسازی برای شما فرستاده می شود که باید آن را تایید کنید.
برای ورود به سایت هم از بخش LOGIN در منو بالا وارد سایت شوید.
Bitcoin Address/E-mail Address: آدرس ایمیل یا آدرس بیت کوین
Password: رمز برای ورود به سایت
2FA Code: این بخش را خالی بگذارید اگر تنظیم نکردید یک ایمیل شامل کد 2FA برای ورود برای شما فرستاده می شود.
آموزش کسب بیت کوین رایگان از رول (ROLL)15چگونه شما می توانید بیت کوین مجانی بدست آورید
در منوی بالا در بخش FREE BTC را انتخاب کنید.
در جدول کلمه LUCKY NUMBER به معنی عدد شانس است و PAYOUT مبلغی است که بابت آمدن آن عدد به شما می دهد از صفر تا ده هزار است که هزار یعنی بزرگ ترین جایزه
Play sound when timer runs out  تیک این گزینه را بزنید وقتی که یک ساعت تموم می شود صدا پخش شده که باز هم بیت کوین مجانی بگیرید ، TEST SOUND را هم بزنید که صدا را بشنوید.
کد کپچا را در کادر  وارد کنید (یا I’m not a robot) تیک کد امنیتی گوگل را هم بزنید که مشخص شود شما ربات نیستید. که یک سوال می پرسد مبنی بر اینکه که مثلا تابلو یا عکس های که پل یا اتوبوس دارد را انتخاب کنید.
کلید رول Roll را انتخاب می کنید. (Click the Roll button)
سپس در بالای آن عددی ظاهر می شود که با توجه به جدول جوایز، مبلغی که شما برنده شده اید، مشخص می شود. شما هر یک ساعت یک می توانید بر روی Roll  کلیک کنید.
کد مطلب: 422934
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *