دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۰۱
۰

با برترین بازی های ورزشی برای موبایل آشنا شوید

دانلود بازی های ورزشی بدون شک مورد پسند افرادی است که به بازی های ورزشی، به خصوص بازی های گروهی علاقه مندند.
با برترین بازی های ورزشی برای موبایل آشنا شوید
به گزارش پهره ؛ دانلود بازی های ورزشی بدون شک مورد پسند افرادی است که به بازی های ورزشی، به خصوص بازی های گروهی علاقه مندند. در این میان بازی های فوتبالی طرفداران بیشتری در مقایسه با عناوین دیگر دارند. حال امروز قصد داریم به بررسی دو بازی پرطرفدار بپردازیم و پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی ورزشی هستید، این دو عنوان مهیج را از دست ندهید.
بازی FIFA Mobile Soccer
بازی فیفا 19 بدون شک برترین بازی فوتبالی در سال های اخیر بوده است. این بازی پرطرفدار از دید بسیاری از کاربران شرایط بهتری را ایجاد می کند. بازی فیفا 19حجمی حدود در 100 مگابایت دارد و باید توجه داشت که برای اولین اجرای این بازی بسیار زیبا به اینترنت نیاز دارید.
در این بازی شما به عنوان یک مربی باید به ساخت و مدیریت تیم اختصاصی خود بپردازید و با کارهای مختلف مانند نشان دادن تاکتیک های مختلف، حمایت از تماشاگران و… شرایط جالبی را برای خود رقم بزنید. در این بازی بیش از 30 لیگ، 650 تیم واقعی، و 17هزار بازیکن واقعی حضور دارد که تجربه یکی از برترین بازی های موبایلی را برای کاربران فراهم می کند. پیشنهاد می کنیم اگر علاقه مند به دانلود بازی ورزشی هستید، این عنوان بسیار زیبا را از دست ندهید.
لینک دانلود بازی ورزشی FIFA Mobile Soccer از استور رسمی گوگل

بازی Top Eleven
یکی دیگر از بازی هایی که بسیار مورد توجه کاربرانی است که علاقه مند به دانلود بازی ورزشی هستند، بازی Top Eleven است. این بازی بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران دریافت شده است. در این بازی همانند دنیای واقعی فوتبال، یک مربی برای بازی فوق شبیه سازی شده و بازیکن را وارد دنیای هیجان انگیز مربیگری می کند، در نتیجه این بازی هیجان بسیاری را برای کاربران ایجاد می کند.
در این بازی بسیار زیبا شرایطی وجود دارد که می توانید دوستان خود را به چالش بکشید و برای شما امکان سفارشی سازی کامل تیم ها و استادیوم ها وجود دارد. این بازی مهیج دارای ویژگی منحصر به فردی است و بیش از 35 زبان زنده را پشتیبانی می کند. این بازی بسیار زیبا نیز مانند بازی فیفا به اینترنت نیاز دارد، البته این موضوع را در نظر بگیرید که این عنوان برخلاف بازی یاد شده به طور کامل به اینترنت نیاز دارد. به طور کلی پیشنهاد می کنیم که اگر علاقه مند به بازی های ورزشی هستید، این دو بازی مهیج را فراموش نکنید.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422935