پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ۱۷:۴۷
۰
فرمانده انتظامي ايرانشهر خبرداد:

قاتل فراری در ایرانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامي ايرانشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامي ايرانشهر، متهمی که پس از قتل مردی جوان با شليک گلوله، 2 سال به صورت مخفيانه زندگي مي‌کرد دستگير شد.
قاتل فراری در ایرانشهر دستگیر شد
به گزارش پهره ؛ محمود سعادتی در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایرانشهر اظهار کرد: در پی وقوع قتل مسلحانه مردی 31 ساله در یک ساختمان در حال ساخت در خیابان " بهشتی " شهرستان ایرانشهر در آذرماه سال 1395 که به دلیل اختلاف مالی بود، ماموران هویت قاتل را شناسایی کردند اما موفق شد فرار کند.
وی گفت: در ادامه پیگیری پرونده مأموران پلیس آگاهی ایرانشهر متوجه شدند که  این فرد پس از 2 سال که به مکان نامعلومی متواری بوده، به این شهرستان بازگشته است ومدتی به صورت مخفیانه در خیابان "کارگر" حاشیه شهرستان ایرانشهر زندگی می کند.
کاراگاهان پلیس در نتیجه اشراف اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی، مخفیگاه این متهم فراری را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی در حالی که گمان نمی کرد توسط ماموران شناسایی شود دستگیر کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف شد. 
فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: این متهم که در ابتدا منکر انجام قتل بود در تحقیقات تخصصی پلیس و پس از مواجهه با ادله قانونی و مستندات، به ارتکاب قتل مرد جوان با استقاده از اسلحه کلت اعتراف کرد، متهم پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422944
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *