چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
۰
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر:

مالچ پاشی راهکار مقابله باریزگردها/۱۵۰ هکتار از اراضی بیابانی بمپور مالچ پاشی شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر از مالچ پاشی 150 هکتار از اراضی بیابانی و شن زار در منطقه بالادست بمپور خبر داد.
مالچ پاشی راهکار مقابله باریزگردها/۱۵۰ هکتار از اراضی بیابانی بمپور مالچ پاشی شد
به گزارش پهره ؛ منصور بامری در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: امسال اجرای هزار و 500هکتار مالچ پاشی در اراضی شن زار حوزه استحفاظی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایرانشهر در اولویت کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح هم اکنون با اعتبار 170میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده و به زودی اجرای آن در منطقه بالادست بمپور آغاز خواهد شد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه این طرح تاپایان امسال اجرا خواهد شد، اظهار کرد: طی روز گذشته 150هکتار از اراضی شن زار بالادست بمپور با بهره گیری از اعتبارات سال گذشته اجرا شد.

وی خاطر نشان کرد: ریزگردها خسارت زیادی به تاسیسات، امکانات و تجهیزات زیر بنایی و غیره وارد می کند و موجب به خطر افتادن سلامتی مردم می شود.

این مسئول گفت: این اداره با هماهنگی و مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان در صورت تامین اعتبار لازم آمادگی اجرای پروژه های مختلف در زمینه های بیایان زدایی، آبخیزداری، مرتع و جنگل را دارا می باشد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 422968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *