کارگاه آموزشی خانواده طلاب شیعه و سنی در ایرانشهر برگزار شد

5 بهمن 1397 ساعت 14:49

معاون امور فرهنگی و خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان گفت: دومین کارگاه آموزشی خانواده طلاب شیعه و سنی این استان در شهرستان ایرانشهر برگزار ‌شد.


به گزارش پهره ؛ حجت‌الاسلام حمید مهدی نژاد روز جمعه در مراسم پایانی این دوره افزود: حضور 111 زوج جوان از طلاب و روحانیون شیعه و سنی شهرستان ایرانشهر در این کارگاه آموزشی باعث خرسندی است.
وی با اشاره به اهمیت ازدواج از دیدگاه اسلام گفت: تحکیم خانواده، آن هم برای طلابی که خود پرچم دار تعلیم و تربیت هستند، نیازمند داشتن دانش خانواده و مهارت های زندگی است.
معاون امور فرهنگی و خانواده مرکز خدمات حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان از مهمترین اهداف این کارگاه آموزشی را دانش‌افزایی طلاب و همسرانشان در حوزه‌های مختلف مهارت‌های زندگی، ایجاد فضای معنوی و شاد برای خانواده‌ها، تکریم از همسران طلاب و تأکید بر نقش الگویی طلاب و خانواده‌های آنان در مقیاس فردی و اجتماعی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: طلاب و روحانیون از عاملان فرهنگی جامعه به شمار می‌روند و دشمن بیش از پیش در تخریب و بیرون کردن طلاب از صحنه فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده است به همین سبب برگزاری اینگونه نشست ها و کارگاههای آموزشی نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارد.

انتهای پیام /


کد مطلب: 423001

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423001/کارگاه-آموزشی-خانواده-طلاب-شیعه-سنی-ایرانشهر-برگزار

پهره
  https://www.pahreh.ir