پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۲۳
۰
ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان؛

جشن آسمان در فجر انقلاب/عطر باران در دیار نخل و آفتاب می پیچد

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی از سمت دریا به خشکی، بارندگی های مناسب در نواحی جنوبی استان دور از انتظار نیست.
جشن آسمان در فجر انقلاب/عطر باران در دیار نخل و آفتاب می پیچد
به گزارش پهره ؛ علی ملاشاهی در گفتگو با عصرهامون، از ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای آینده خبر داد و گفت: روز شنبه 13 بهمن ماه برای بخش جنوبی و سواحل استان رگبار و رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال جاری شدن روان آب پیش بینی می شود.

وی افزود: در ادامه این روند یکشنبه با تقویت سامانه بارشی در نواحی ساحلی، جنوب و ارتفاعات مرکزی استان، رگبار و رعد و برق، تندباد لحظه ای و سیلابی شدن مسیل ها و در مناطق شمالی استان رگبار ملایم و پراکنده، گاهی رعد و برق انتظار می رود.

وی تصریح کرد: پدیده قابل توجه روز دوشنبه نیز رگبار و رعد و برق، تند باد لحظه ای و سیلابی شدن مسیل ها تنها در نواحی ساحلی، جنوب و ارتفاعات مرکزی استان است.

ملاشاهی خطرنشان کرد: طی این مدت علاوه بر افزایش دما، وزش بادهای جنوبی در روزهای یکشنبه و دوشنبه را خواهیم داشت که سبب بروز گرد و خاک و کاهش دید در زاهدان و سایر نقاط مرکزی استان خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: با گسترش سامانه بارشی به شرق در هفته های آتی، قدری از کم بارشی استان در طول سال جاری جبران می شود.
 
انتهای پیام/
کد مطلب: 423020
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *