شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۱۴
۰

​انقلاب موجب شکوفایی علمی و اقتصادی کشور شد/ بزرگترین دستاورد انقلاب یرپایی اسلام ناب محمدی بود

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب برپایی نظام اسلامی بود به گونه ای که پیش از انقلاب حتی اجازه برپایی نماز جمعه نداشتیم اما امروز در هر شهر و روستا نماز جمعه برگزار می شود.
​انقلاب موجب شکوفایی علمی و اقتصادی کشور شد/ بزرگترین دستاورد انقلاب یرپایی اسلام ناب محمدی بود
مولوی عنایت الله رسولی زاده در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: دشمنان با این خیال خام که انقلاب اسلامی ایران پیر شده است و دیگر پویایی خود را از دست داده در فکر ضربه زدن به نظام هستند اما باید به آنها بگوییم تازه چرخ پویایی انقلاب از جشن چهل سالگی شروع خواهد شد.

امام جمعه اهل سنت سرباز اظهار کرد: در تمام این سالها دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام بودند اما هر جایی که وارد شدند از مردم فهیم ایران ضربه سختی خوردند و با مدیریت و رهبری رهبر معظم انقلاب هیچ گاه نخواهند توانست ضربه ای به نظام اسلامی ایران بزنند.

وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی در طول این چهل سال ادامه داد: پیشرفت های چشمگیر نظام اسلامی در این سالها بر هیچ کسی پوشیده نیست و در این چهل سال اگر خدمات دیگر نظام مانند پروژه های آب رسانی ، برق رسانی و خدماتی ، درمانی را مدنظر قرار ندهیم برای ما فقط همین حکومت اسلامی که برگرفته از قرآن و دین مقدس اسلام است کافی است.

رسولی زاده با توجه به عقب ماندگی های کشور در دوران شاهنشاهی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب ما یک حوزه علمیه داشتیم اما امروز به برکت همین نظام اسلامی در هر شهر یک حوزه علمیه ساخته شده است و همچنین در دوران شاهنشاهی مردم به دلیل بیماری های فراوان از دنیا می رفتند اما با خدمات خوب نظام در حوزه بهداشت و درمان امروز همه بیماری های واگیردار ریشه کن شده است.

مدرس دینی اهل سنت شهرستان سرباز بیان داشت: قبل از انقلاب دانشگاه و تحصیل کرده چندانی وجود نداشت اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز شاهد شکوفایی علوم به دست جوانان این مرز و بوم هستیم.

مولوی رسولی زاده با اشاره به نبود آزادی بیان در زمان شاهنشاهی، خاطر نشان کرد: در آن زمان نمی گذاشتند به راحتی نماز جمعه برپا شود و بجز یکی دو نقطه از استان نماز جمعه ای برپا نمی شد و حتی به امامان جمعه حرف های خود را دیکته می کردند تا همان حرفها را پشت تریبون های نماز جمعه تکرار کنند اما بنده به عنوان امام جمعه تا امروز ندیده ام که درباره خطبه های نماز جمعه کسی به ما اجباری یا القای صحبتی کند.

وی با اشاره به سیاه نمایی های دشمنان در نشان دادن خدمات نظام گفت: این کار دشمن است که با ذات پلید خود، اقدامات مثبت نظام را به درستی نشان ندهند و اصلا تمام دشمنی آنها نیز به خاطر همین اقدامات و پیشرفت های نظام است اما این واضح است که تا زمانی که حق باشد باطل نیز وجود دارد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423024
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *