دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۴۶
۰
در آئین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان مطرح شد؛

تروریست های بی عقل ملعبه دست استکبار شدند/شکست بدی در انتظار تکفیری هاست

امام جمعه ایرانشهر گفت: دشمن هیچ گاه جرات رویارویی مستقیم را ندارد و همین که به این کارهای پست دست می زند معلوم می شود که شکست خورده است.
تروریست های بی عقل ملعبه دست استکبار شدند/شکست بدی در انتظار تکفیری هاست
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان که صبح امروز در مسجد آل رسول ایرانشهر برگزار شد، اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از راه رسید و بعد از آن نمایش شکوهمند و حماسه با اقتدار ملت ایران در 22 بهمن این حادثه شوم کام مردم را تلخ کرد که تعدادی از کارکنان سپاه و مرزبانان کشور در عملیات خائنانه به شهادت رسیدند.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: شهادت برای آنها عزت ابدی است اما مملکت از رفتن این گونه انسانها خسارت می بیند و ضعف بزرگی است که این چنین نیروهایی از دست ما بروند.

وی بیان کرد: هیچ گاه دشمن ما جرات رویارویی مستقیم را ندارد و همین که به این کارها دست می زند معلوم می شود که شکست خورده و توان مقابله روبرو را با ما ندارد.

ابطحی خاطر نشان کرد: این تروریست ها بی عقل هستند زیرا اگر آنها فهم داشتند درمی یافتند که مهره امریکا شدند و دست از این کارها بر میداشتند اما آنها احمق هستند و مرام این حرام زادگان چون با پولهای نفت سعودی ها و اسرائیلی ها تامین می شوند چیزی جز این نخواهد بود.

وی با اشاره به تفکر وهابی تروریستها گفت: تروریستهایی که با ناجوانمردانه ترین حالت، مرزداران را به شهادت می رسانند قطعا تفکر تکفیری و خوارج بر آنها حاکم شده و قساوت قلب و بی رحمی مهمترین خصوصیات آنها است.

حجت الاسلام ابطحی گفت: تروریستها جنایات بی شماری مرتکب شدند و خود را ملعبه دست اسرائیل و امریکا کرده و تمام هدف آنها نیز همین بود که اسلام را بدون جاذبه نشان دهند.

وی در پایان بیان داشت: تروریستهایی که این کارهای زشت را مرتکب می شوند به شیعه کشی افتخار نکند زیرا پرونده آنها در تاریخ روشن است و مشخص است سرانجام آنها به کجا منتهی می شود و داعش نیز از همانند خوارج بود اما خداوند شاخ آنها را شکست و مانند سگانی پست متواری شدند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423095
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *