يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰
۰
​در یادواره شهدای حادثه تروریستی زاهدان عنوان شد؛

حق بر باطل پیروز است/ حامیان عربی سعودی تروریستها منتظر سقوط باشند

امام جمعه ایرانشهر گفت: در گام دوم انقلاب، آمریکا از هیمنه خود خواهد افتاد و حامیان عربی سعودی تروریستها قطعا سقوط خواهند کرد.
حق بر باطل پیروز است/ حامیان عربی سعودی تروریستها منتظر سقوط باشند
به گزارش پهره ؛ صبح امروز مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی محور خاش-زاهدان با حضور امام جمعه ایرانشهر، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، جمعی از مسئولین و مردم ایرانشهر در دبیرستان پروین اعتصامی این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در این مراسم اظهار کرد: مرام شهدا این است که دست از عهد و پیمان خود با خدا بر نمی دارند و همیشه کسانی که در راه حق قیام می کنند جبهه باطل چون ترحم ندارد به بدترین شکل با آنها برخورد می کند همانگونه که در کربلا به طفل 6 ماهه رحم نکردند.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: این بی رحمی و پست فطرتی را در حادثه اخیر اتوبوس پاسداران مشاهده کردیم و می بینیم که سلسله شهادت هنوز هم متوقف نشده است.
 
وی تاکید کرد: این شهدا کسانی هستند که حاضرند از خانه و خانواده خود دور شده و برای مرزداری رنج های بسیاری را تحمل کنند و در مقابل انسانهای حقیری نیز وجود دارند که با به شهادت رساندن اینگونه افراد ابراز خوشحالی نیز می کنند.

ابطحی تصریح کرد: دشمنان از هر راهی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند اما مردم ما نشان دادند که این راه توقف ندارد و با این حرکات متوقف هم نخواهد شد و تا قیام حضرت ولی عصر به حرکت خود ادامه خواهد داد.

وی تاکید کرد: با تمام مشکلاتی که سر راه این انقلاب قرار دادند اما به یاری خداوند به راه خود ادامه می دهد و امروز می بینیم نسل چهارم انقلاب که آن شرایط را درک نکرده نیز با شور و شوق پاسدار ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام ابطحی خاطر نشان کرد: آنچه که باعث امیدواری ما می شود این است که انقلاب مرز چهل سالگی را رد کرد و الان وقت شکوفایی انقلاب اسلامی ایران رسیده و همه شما خواهید دید آمریکا از هیمنه خود خواهد افتاد، عربستان سعودی قطعا سقوط خواهد کرد و اسرائیل در معرض خطر قرار خواهد گرفت و این ها همه به برکت انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام/
کد مطلب: 423115
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *