سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۱۹
۰

سرقت مسلحانه با کلت پلاستیکی در ایرانشهر/دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۲ سارق هنگام سرقت از مغازه ای در یکی از خیابانهای این شهرستان خبرداد.
سرقت مسلحانه با کلت پلاستیکی در ایرانشهر/دستگیری سارقان در کمترین زمان ممکن
سرهنگ حسن کیخا در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱ ایرانشهر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت هنگام گشت زنی های هدفمند در خیابان ولایت این شهرستان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر ادامه داد: راننده بصورت آماده در خودرو و یک نفر نیز مشغول بازکردن قفل درب مغازه بود که ماموران انتظامی جهت بررسی بیشتر وارد عمل می شوند.

وی بیان کرد: سارقان به محض رویت پلیس قصد متواری شدن از صحنه جرم را داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران هر دو نفر دستگیر شدند.

کیخا تصریح کرد: هر دو متهم به 4 فقره سرقت اعتراف کرده و در بازرسی از متهمان تعداد ۶ دسته انواع کلید، یک عدد قیچی آهن بری بزرگ و یک عدد اسلحه کلت پلاستیکی کشف شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: صاحب مغازه در همان شب سرقت به محل احضار و در خصوص مقاوم سازی، رعایت نکات ایمنی و تهیه قفل مناسب و استاندارد برای مغازه توجیه که این امر رضایت خاطر وی را نیز به همراه داشت.

وی در پایان گفت: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423123
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *