سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۴۰
۰

برگزاری مانور سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

مانور ستاد سلامت نوروزی در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
برگزاری مانور سلامت نوروزی در دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: مانور سلامت نوروزی جهت آمادگی برقراری سلامت و امنیت قضایی مسافرین نوروزی و گردشگرانی که در ایام تعطیلات عازم شهرستان های جنوب استان را داشته باشند برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: در این طرح ۷۴ پایگاه اورژانس ۱۱۵ بین راهی و شهری، ۵ بیمارستان و ۱۶ تیم بهداشتی متشکل از بازرسان بهداشت محیط به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام بازرسی از سطح مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی و بین راهی در ایام تعطیلات به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: با توجه به مقصد مسافران و گردشگران به شهرستانهای جنوب استان علی الخصوص شهرستان چابهار تیم های نظارتی بهداشتی بصورت شبانه روزی با امکانات پرتابل و با هماهنگی و آمادگی کامل بطور مستمر از سطح مراکز، اماکن عمومی و بین راهی نظارت می کنند.

امینی فرد با اشاره به اهمیت سلامت مسافرین نوروزی و هموطنان در ایام پرتردد تعطیلات نوروزی افزود: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن بین راهی و ترمینال های مسافربری تشدید و بازدید های مشترک با ادارات مرتبط به صورت تیمی تشکیل و با دست فروشان مواد غذایی و متخلفان بطور جدی برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: طرح بسیج سلامت نوروزی از ۲۰ اسفند لغایت ۲۰ فروردین بطور همزمان در کل کشور اجرا می شود.

دکتر امینی فرد ضمن تاکید به همشهریان و مسافرین نوروزی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه های بهداشتی موارد را سریعا با شماره ۱۹۰ ، سامانه اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام تا گزارشات فوق در اسرع وقت پیگیری شوند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423161
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *