جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۳۳
۰

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز از ایرانشهر به بمپور/استاندار: امیدواریم تا عیدفطر بمپور گازدار شود

عملیات اجرایی خط انتقال گاز از ایرانشهر به بمپور امروز در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و تعدادی از مسئولان استانی و محلی آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز از ایرانشهر به بمپور/استاندار: امیدواریم تا عیدفطر بمپور گازدار شود
به گزارش پهره ؛ احمدعلی موهبتی در آئین آغاز عملیات اجرایی انتقال خط لوله گاز از ایرانشهر به بمپور اظهار کرد: به نوبه خود از مردم این استان برای برآورده نشدن خواسته هایشان عذرخواهی می کنم و امیدورام با رویکرد ویژه دولت بخش بزرگی از این منطقه گاز رسانی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: 45 میلیون متر مکعب خط انتقال به چابهار و 320 میلیون متر مکعب به شمال سیستان و بلوچستان به سمت ایرانشهر نیاز است که قطعا این حرکت می تواند آینده این استان در حوزه صنعت و رفاه مردم دگرگون کند.

وی با اشاره به اینکه این طرح باید در زمان زودتری اجرایی می شد، تصریح کرد: ناهماهنگی و اختلاف دستگاهها در خصوص حریم راه ها باعث کندی آن شده بود.

استاندار با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود تا عید فطر عملیات گازرسانی به بمپور به اتمام برسد، افزود: خط انتقال گاز ایرانشهر به سمت چابهار که شرکت «نگین مکران» موظف به اجرای آن تا پایان سال 99 شده قطعا تحولی بزرگ در این منطقه ایجاد می کند.

موهبتی با قدردانی از مطالبه گری مردم که مسئولان را به کار و تلاش واداشته است، بیان کرد: مردم این استان استحقاق بیشتری از آنچه که در اختیار دارند را دارا هستند ولی کوتاهی برخی باعث می شود خدمت مطلوب به مردم ارائه نشود و نظام نیز این کوتاهی را نمی پذیرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423171
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *