سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ۰۹:۲۶
۰

همایش تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور97 در ایرانشهر برگزار شد

مدیر آموزش وپرورش ایرانشهر گفت: جای بسی افتخار است که در سال گذشته 34 نفر از دانش آموزان این شهرستان در رشته پزشکی پذیرفته شدند.
همایش تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور97 در ایرانشهر برگزار شد
به گزارش پهره ؛ همایش تجلیل از پذیرفته شدگان کنکور سراسری 97 برای چهارمین سال متوالی در سالن همایش های دانشگاه ولایت برگزار شد .

حسینی ضمن خیر مقدم به دانش آموزان، اولیا و مسئولین با ارائه گزارشی از نتایج کنکور امسال بیان کرد: موفقیت هایی که حاصل شده نتیجه تلاش عزیزانی است که همیشه در کنار ما و دوشادوش ما برای ارتقا و سربلندی منطقه و دانش آموزان زحمت کشیده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با تقدیر از تلاش و پشتکار دانش آموزان برای ارتقا جایگاه علمی شهرستان، تصریح کرد:ازتعداد 120 دانش آموزی که صاحب بهترین رتبه ها در کنکور شده اند 34 نفر در رشته پزشکی قبول شدند و امیدواریم در سالهای آتی نیز شاهد موفقیت های بیشتر در شهرستانی که به فرمایش مقام مقام معظم رهبری مرکز استعداد های درخشان است، باشیم.

در ادامه مراسم دکتر محمد رضا امینی فرد اظهار کرد:با اتفاقاتی که در واپسین روزهای سال 97 می بینیم نوید دهنده سالی بزرگ برای مردم شهرستان است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله آموزش وپرورش افزود: در حوزه آموزش و پرورش در دو جهت در حال تلاش هستیم .یکی نیروی انسانی کارآمد و دیگری توسعه فضاهای آموزشی، چون اگر جامعه ای به آموزش بها دهد قاعدتا جامعه به سمت رفاه و رستگاری خواهد رفت.

گفتنی است: در پایان از رتبه های برتر کنکور با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423180
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *