پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۳:۳۴
۰

افتتاح نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان ایرانشهر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر گفت: در ایام نوروز ۵ پست ایمنی و سلامت و سیاه چادر در مبادی ورودی شهرستان ایرانشهر به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کند.
افتتاح نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان ایرانشهر
محمدرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: همزمان با شروع نوزدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر نیز با برپایی ۵ پست ایمنی و سلامت و سیاه چادر در مبادی ورودی این شهر به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر بیان کرد: در اولین روز آغاز برگزاری طرح ملی ایمنی و سلامت، شاهد حضور فرماندار محترم شهرستان وروسای ادارات ومسئولین شهرستان در پست‏ های جوانان بوده ایم.

کرد با اشاره به اجرای طرح های متنوع ابتکاری توسط جوانان فعال این شعبه در ایام نوروز و پست های نوروزی، تصریح کرد: اعضای جوانان فعال حاضر و مشارکت کننده در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی با اجرای برنامه هایی همچون برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع بهرفت، توزیع بادکنک هایی با آرم و شعارهای مرتبط با بهرفت و تشویق کودکان به گوشزد کردن نکات ایمنی به خانواده ها به عنوان همیار بهرفت، سعی در به حداقل رسانیدن مخاطرات دراین ایام را داشتند.

کرد در رابطه با دیگر طرح های ابتکاری در پست های نوروزی جوانان، افزود: آموزش چهره به چهره نکات مهم امدادی انجام خدمات امدادی و بشردوستانه در پارکها در قالب طرح سحاب، ارائه مشاوره رایگان پیشگیری موثر از اعتیاد، ایدز و هپاتیت و همچنین راه اندازی اکیپ دوچرخه سواری با افراد آموزش دیده و مجهز به اقلام مورد نیاز امدادی در سطح شهر از جمله ابتکارات این جوانان می باشد.

وی در پایان یادآور شد: در این پست ها علاوه بر راهنمایی مسافران در خصوص جاده ها و مکانهای گردشگری شهرستان، با پذیرایی چای ازگند، دوغ محلی ، چنگال محلی از مسافرین نوروزی درطول اجرای طرح پذیرایی می کنیم.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423182