دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ۰۸:۲۰
۰

انتقال 20 مادر باردار ساکن روستاهای مستعد سیل به مراکز درمانی طی دو روز گذشته در جنوب استان

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از انتقال 20 مادر باردار روستایی ساکن روستاهای مستعد سیل و بحران به مراکز خدمات جامع سلامت جهت مراقبت و ارائه خدمات زایمان بهداشتی طی دوروز گذشته خبر داد.
انتقال 20 مادر باردار ساکن روستاهای مستعد سیل به مراکز درمانی طی دو روز گذشته در جنوب استان
دکتر محمدمهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد:20 مادر باردار روستایی ساکن روستاهای مستعد سیل و بحران، از آغاز بارندگیها و طی دوروز گذشته به مراکز خدمات جامع سلامت جهت مراقبت و ارائه خدمات زایمان بهداشتی منتقل شدند و همچنین به منظور رفاه حال این مادران باردار کلیه خدمات رفاهی و ایاب و ذهاب همراهیان بیماران نیز پیش بینی گردیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: از بین بیماران منتقل شده تاکنون 4 مادر باردار وضع حمل نموده که خوشبختانه حال عمومی هر 4 نفر بهمراه نوزادان مساعد گزارش شده و سایر بیماران تحت نظر هستند.

وی در پایان از آمادگی کامل این دانشگاه جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی تا پایان بارندگیها خبر داد و گفت: در آخرین مورد نیز مادر باردار گیر افتاده پشت رودخانه دوکی(مابین تنبلان و سندسر) با کمک مردم محلی و اورژانس 115 کنارک از رودخانه عبور و به مرکز تسهیلات زایمانی زرآباد منتقل گردید.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *