يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۰۵
۰

دومین دوره مسابقات قویترین مردان دانشجوی دانشگاه‌های ایرانشهر برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر گفت: دومین دوره مسابقات قویترین مردان دانشجوی دانشگاه‌های ایرانشهر به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر در این دانشگاه برگزار شد.
دومین دوره مسابقات قویترین مردان دانشجوی دانشگاه‌های ایرانشهر برگزار شد
محمد تشانی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: دومین دوره مسابقات قویترین مردان دانشجوی دانشگاه‌های ایرانشهر با یاد شهید ابراهیم هادی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر در این دانشگاه برگزار شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر ادامه داد: این مسابقه از آن دسته مسابقاتی است که با استقبال ویژه‌ای روبه‌رو بود؛ به نحوی ‌که با وجود برگزاری این مسابقه در ایام پایان‌ترم قریب به 500 دانشجو برای تماشای این مسابقه در مکان برگزاری مسابقات حضور یافتند.
 
تشانی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت 30 ورزشکار از دانشگاه‌های ولایت، آزاد و پیام نور ایرانشهر صورت گرفت اظهار داشت: شرکت کنندگان پس از نام نویسی به رقابت پرداختند که در انتها 7 نفر از ورزشکاران با کسب امتیاز برتر وارد مرحله نهایی شدند و در مرحله نهایی نیز شرکت کنندگان در 6 آیتم که شامل بخش‌های حمل چمدان ۱۰۰ کیلویی در هر دست، گوی ۱۰۰ و 120 کیلویی، اسکات تعادلی ۲۲۰ کیلویی ، لاستیک 350 کیلویی و کشیدن ماشین می باشد، با هم رقابت کردند.
 
وی افزود: در پایان آقایان محمد خانی، علی سیاخانی و عثمان کردی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

تشانی در پایان خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات جوایز نفیسی اهدا شد، ضمن اینکه داوری و نظارت این مسابقه توسط قوی ترین مرد ایران "محمدرضا تازه رو" صورت گرفت.

گفتنی است دوره اول این مسابقات نیز سال گذشته در دانشگاه ولایت برگزار شده بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423248
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *