جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۶
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

اقدام دولت برای خروج از برجام بسیار بجا و خوب بود/اگر خطایی از امریکایی ها سرزند نیروهای نظامی ما مثل صاعقه برسرشان فرود می آیند

امام جمعه ایرانشهر گفت: دولت بداند که اگر بخواهد کار انقلابی انجام دهد مردم از این اقدام پشتیبانی خواهند کرد و اگر هم امریکایی ها بخواهند غلطی از آنها سربزند نیروهای نظامی ما مثل صاعقه برسرآنها فرود خواهند آمد.
اقدام دولت برای خروج از برجام بسیار بجا و خوب بود/اگر خطایی از امریکایی ها سرزند نیروهای نظامی ما مثل صاعقه برسرشان فرود می آیند
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ایرانشهر با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان کرد: ما در ماه رمضان مهمان کسی هستیم که اطعام میکند ولی خودش اهل اطعام نیست، ماه، ماه اطعام و دستگیری از مستمندان و در راه ماندگان است.
 
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: یکی از حکمت های روزه آن است که مردم بفهمند که فقرا چه می کشند و این حال فقرا را درک کردن باعث می شود که آنچه خداوند واجب کرده براموالشان پرداخت کنند و انسان تنها با روزه گرفتن به این حال رسیده و از احوال فقرا و مستمندان باخبر می شود.

وی در گوشه ای دیگر از خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به گرانی اجاره مسکن و دستگیری نیازمندان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در این چند سال خانه به آن صورت ساخته نشد و 5 سال کسی وزیر مسکن بود که افتخار کرد یک خانه هم نساخته و درحالی که ارزش پول ملی ناچیز و حقوق ها نیز اضافه نشده است، همدردی با فقرا فقط گرسنه ماندن نیست و باید مسلمان و انسان مومن اگر خانه ای برای اجاره دارد با کمترین هزینه آن را در اختیار برادر دینی خود قرار دهد و وجدان داشته باشد.

حجت الاسلام ابطحی با توجه به سالگرد لغو امتیاز تباکو در سال 1270 نیز گفت: در آن تاریخ آیت الله شیرازی یک فتوای انقلابی داد و بساط کمپانی انگلیس را بهم ریخت و مردم هم پشتیبانی کرد زیرا هرجا انسان انقلابی حرکت کند خدا هم کمکش می کند.

وی با اشاره به اقدام رئیس جمهور و شورای امنیت برای لغو برجام نیز بیان کرد: این اقدام رئیس جمهور یک اقدام انقلابی بود و امریکا بیش از یک سال از برجام خارج شده بود و کشورهای اروپایی نیز با وعده ها توخالی خود را کنار کشیده بودند و این که ما نیز به برجام پایبند نباشیم حق مااست.

ابطحی ادامه داد: شورای امنیت ملی اروپایی ها و امریکایی ها را تهدید کردند و این تهدید هم بجا بود و این یک اقدام انقلابی خوبی است که جای تشکر دارد ولی واکنش کشورهای اروپایی این بود که باید برجام حفظ شود و ضرب الاجل تهران را نمی پذیریم و این نشان دهنده شیطنت و غیرقابل اعتماد بودن آنها است.

وی افزود: دولت بداند که اگر بخواهد کار انقلابی انجام دهد مردم از این اقدام پشتیبانی خواهند کرد و اگر هم امریکایی ها بخواهند غلطی از آنها سربزند نیروهای نظامی ما مثل صاعقه برسرآنها فرود خواهند آمد.
 
حجت الاسلام ابطحی با اشاره به 25 اردیبهشت و موجودیت اسرائیل خبیث در 71 سال قبل خاطرنشان کرد: اسرائیل با موجودیت خود منشا تمام فتنه ها در غرب آسیا شد و پس از 71 سال نیز دست از سر جهان اسلام برنداشته اند اما در عالم اسلام واقعی، شیری وجود دارد به نام ایران و نمی گذارد این لقمه نصیب اسرائیلی ها شود.

انتهای پیام/
 

 
کد مطلب: 423272
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *