سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۷
۰

انهدام باند سارقان مسلح با 27 فقره سرقت در ایرانشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مسلحانه در شهرستان ایرانشهر با 27 فقره سرقت خبر داد.
انهدام باند سارقان مسلح با 27 فقره سرقت در ایرانشهر
به گزارش پهره ؛ سردار احمد طاهری گفت : در پی گزارش چند فقره سرقت مسلحانه توسط سه سرنشین جوان یک دستگاه پژو 405 در سطح شهرهای ایرانشهر و بزمان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی اظهارات مالباخته ها و بهره گیری از شیوه و شگردهای پلیسی توانستند سرنخ هایی از این سارقان به دست آورده و یکی از آنها را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنائی پلیس آگاهی این متهم سابقه دار را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار دادند و با جمع آوری ادله کافی روز گذشته او و 2 همدستش را عملیاتی غافلگیرانه در خیابان مولوی ایرانشهر دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در این عملیات در بازرسی از خودروی متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه 5 تیغه خشاب و تعداد 135 عدد فشنگ جنگی کشف شد.

طاهری ادامه داد: متهمان در چندین مرحله بازجوئی به 20 فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، 5 فقره سرقت مسلحانه موتورسيكلت، یک فقره سرقت مسلحانه خودرو و یک فقره سرقت مسلحانه منزل اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت در سه فقره قتل در سال های 92 و 94، حمل سلاح گرم و درگیری با عوامل انتظامی ، ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان از دیگر اعترافات این سارقان شرور است.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423281
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *