جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۵۲
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

گناه و معصیت، یک خانه سست است/ آمریکایی ها می دانند در برابر قدرت ما آسیب پذیر هستند

امام جمعه ایرانشهر گفت: رهبری فرمودند جنگ نمی شود چون ما به دنبال جنگ نیستیم و برای امریکایی ها نیز به صرفه نیست زیرا خود آنها می دانند در برابر قدرت نظامی ایران آسیب پذیر هستند.
گناه و معصیت، یک خانه سست است/ آمریکایی ها می دانند در برابر قدرت ما آسیب پذیر هستند
به گزارش پهره ؛ سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بیان کرد: گناه و معصیت یک خانه سست است و نمی تواند انسان را دربرابر خطرات حفظ کند اما با تقوا ریشه خطاها و گناهان کنده می شود و انسان در سایه یقین به بالاترین مدارج کمالات معنوی می رسد.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به صلٌه رحم در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد: کسی که پیوند خود را با خویشاوندانش قطع کند روز قیامت از لطف خداوند محروم خواهد بود و انسان همانگونه که با دیگران رفتار کند خداوند نیز همانگونه با او رفتار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان کشور در همه حال باید به فکر محرومان و مستمندان باشند، افزود: مسئولان باید نسبت به مردم رحم داشته باشند اما متاسفانه امروز بعضی از مسئولین شاهانه و در کمال اشرافیت زندگی می کنند که روح این کار با روح جامعه اسلامی در تضاد است.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله بهجت گفت: حقیقتا ایشان یک الگوی ارزشمند در تقوا، عبودیت، عشق به ولایت، امام و رهبری برای دیگر طلاب علوم دینی بودند و همه طلبه ها باید این خصوصیات را در خود زنده کنند.

 وی با اشاره به روز ملی جمعیت بیان کرد: غربی ها به شدت با کثرت مسلمانان و به خصوص ایرانی ها، مخالفند و با جنگ سخت و سرد به جنگ جمعیت ما آمدند و در طول تاریخ همیشه به فکر کم کردن جمعیت ایران بودند و باید بگوییم متاسفانه موفق نیز شده اند و کمر جمعیت ما را شکستند.

حجت الاسلام ابطحی ادامه داد: موفق ترین کشور در کنترل جمعیت ایران بود، به طوری فرهنگ مردم را عوض کردند و از بچه داری ترساندند که در سال 250 هزار سقط جنین در کشور صورت می گیرد و این یک فاجعه بزرگ است.

وی با اشاره با دیدار رهبری با کارگزاران نظام تصریح کرد: ایشان نکات بسیار مهمی را یادآورشدند و فرمودند مقاومت گزینه اصلی ملت ایران است زیرا امریکایی ها و غربی ها به هیچ چیز پایبند نیستند و تنها می خواهند قدرت موشکی ما را از ما بگیرند و باید در مقابله با آنها هوشیار باشیم.

امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: رهبری فرمودند جنگ نمی شود چون ما به دنبال جنگ نیستیم و برای امریکایی ها نیز به صرفه نیست زیرا خود آنها می دانند در برابر قدرت نظامی ایران آسیب پذیر هستند.

ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: بعضی ها که در بدنه دولت مسئولیت نیز دارند، در فضای مجازی ابراز ناتوانی می کنند و می گویند شکست را بپذیریم و دیدگاه تخریبی به اقتصاد ایران دارند و باید بگوییم اینگونه مدیران خائن نمی توانند اقتصاد ما را تقویت کنند.

انتهای پیام/
 
 
کد مطلب: 423286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *