شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۱:۵۲
۰

توزیع بیش از 300 بسته غذای گرم برای سفره افطار نیازمندان شهرستان ایرانشهر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر از توزیع بیش از 300 بسته غذای گرم برای سفره افطاری نیازمندان خبر داد.
توزیع بیش از 300 بسته غذای گرم برای سفره افطار نیازمندان شهرستان ایرانشهر
محمدرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طرح همای رحمت که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود و یکی از موفق ترین برنامه های ملی و بشر دوستانه این جمعیت محسوب می شود، امسال نیز در شهرستان ایرانشهر اجرا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر ادامه داد: این طرح که در راستای زنده نگهداشتن سنت حسنه مولی الموحدین حضرت امیر مومنان علی ابن ابیطالب(ع) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان است، در این شهرستان به اجراء در می آمد.

وی افزود: در همین راستا بیش از 300 بسته غذای گرم که با مشارکت تعدادی از خیرین و نیکوکاران جامعه و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تهیه شده بود، پس از شناسایی نیازمندان برای سفره افطاری آنها و توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع شد.

کرد با اشاره به اهداف طرح سفره های افطاری تصریح کرد: از جمله اهداف این طرح، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ داوطلب محوری بین اقشار جامعه و بهره مندی از توان آنان در دستگیری از نیازمندان است.

وی در پایان از خیرین و نیکوکاران شهرستان ایرانشهر خواست برای مشارکت در تامین اقلام سبدهای غذایی این جمعیت جهت توزیع بین خانواده های نیازمندان در ایام شب های قدر و برپایی سفره های افطاری برای نیازمندان روزه دار با این جمعیت همکاری نمایند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423288
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *