توزیع بیش از 300 بسته غذای گرم برای سفره افطار نیازمندان شهرستان ایرانشهر

28 ارديبهشت 1398 ساعت 21:52

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر از توزیع بیش از 300 بسته غذای گرم برای سفره افطاری نیازمندان خبر داد.


محمدرضا کرد در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: طرح همای رحمت که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان اجرا می شود و یکی از موفق ترین برنامه های ملی و بشر دوستانه این جمعیت محسوب می شود، امسال نیز در شهرستان ایرانشهر اجرا شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر ادامه داد: این طرح که در راستای زنده نگهداشتن سنت حسنه مولی الموحدین حضرت امیر مومنان علی ابن ابیطالب(ع) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان است، در این شهرستان به اجراء در می آمد.

وی افزود: در همین راستا بیش از 300 بسته غذای گرم که با مشارکت تعدادی از خیرین و نیکوکاران جامعه و داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر تهیه شده بود، پس از شناسایی نیازمندان برای سفره افطاری آنها و توسط خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع شد.

کرد با اشاره به اهداف طرح سفره های افطاری تصریح کرد: از جمله اهداف این طرح، ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه های عام المنفعه و خیریه و همچنین ترویج و توسعه فرهنگ داوطلب محوری بین اقشار جامعه و بهره مندی از توان آنان در دستگیری از نیازمندان است.

وی در پایان از خیرین و نیکوکاران شهرستان ایرانشهر خواست برای مشارکت در تامین اقلام سبدهای غذایی این جمعیت جهت توزیع بین خانواده های نیازمندان در ایام شب های قدر و برپایی سفره های افطاری برای نیازمندان روزه دار با این جمعیت همکاری نمایند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423288

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423288/توزیع-بیش-300-بسته-غذای-گرم-سفره-افطار-نیازمندان-شهرستان-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir