سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۰۲
۰

جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی فلسطین و قدس است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه یاور مظلومان فلسطین بوده و هست.
جمهوری اسلامی ایران همیشه حامی فلسطین و قدس است
مولوی عبدالصمد کریمزایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اینکه روز قدس، روز همبستگی تمامی مسلمانان جهان است، به خبرنگار پهره گفت: جمهوری اسلامی در مورد قدس کوتاهی نکرده و همیشه یار و یاور مسلمانان مظلوم فلسطین بوده است که این روحیه قابل تحسین است.

وی ادامه داد: متاسفانه حکام عرب در این زمینه بسیار ضعیف عمل کردند و به گونه ای با آمریکایی ها برای پیشبرد اهداف صهیونیست ها هم پیمان شده و به جای ایستادن در برابر این زورگویان، در واقع به فلسطینیان مظلوم پشت کرده اند.

کریمزایی افزود: آمریکایی ها همیشه از اسرائیل که فرزند نامشروعش در منطقه است، دفاع می کنند اما این مسلمانان هستند که باید بیدارتر باشند و حکام مسلمان با دیدن دلارهای آنها سست نشده و درمقابل ضعیف کشی های جنایتکاران غرب استوار بمانند.

وی با اشاره به قول ترامپ به اسرائیل برای حل مشکل فلسطینیان نیز بیان داشت: قطعا این مسئله محکوم است و آنها هیچ حقی ندارند که اموال مسلمانان و فلسطینیان را بخش کنند و این درواقع غصب در غصب خواهد بود.

مدرس حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر با محکومیت انتقال سفارت امریکا به قدس نیز خاطرنشان کرد: اینها مکر و دسیسه های آمریکایی ها و فرزند نامشروع اوست که ان شاالله این دسیسه ها به خودشان برخواهد گشت.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *