9 زندانی جرائم غیرعمد ایرانشهری در انتظار آزادی/ کمک 2میلیارد ریالی مردم ایرانشهر در جشن گلریزان

7 خرداد 1398 ساعت 15:26

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: مردم نوعدوست ایرانشهر بیش از 2 میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گلریزان کمک کردند


به گزارش پهره ؛ سید عبدالحسین سجادی در بیست و پنجمین جشن گلریزان استان که امروز در محل فرمانداری شهرستان ایرانشهر برگزار شد، بیان کرد: مردم خیر و نوعدوست ایرانشهر بیش از 2 میلیارد ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گلریزان کمک کردند.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: امسال مشارکت مردم ایرانشهر نسبت به سال قبل به لحاظ نحوه برگزاری و استقبال بسیار خوب بود بطوریکه نسبت به سال گذشته 75 درصد میزان کمک نقدی خيران ایرانشهری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه زمینه آزادی 9 زندانی جرائم غیر عمد با کمک خيران ایرانشهر فراهم شده است، تصریح کرد: کمک و مساعدت به این زندانیان، هم رضای خدای متعال را در برخواهد داشت و هم خانواده ای را از مشکلات زندانی بودن سرپرستشان نجات می‌دهد.

سجادی با اشاره به حضور 77 زندانی جرایم غیرعمد بدهکار در سطح زندان‌های استان افزود: از خیرین نوع‌دوست و نیکوکار استان انتظار می رود برای رضای خدا و آرامش و شادی دل خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، بکوشند.

رئیس اداره زندان ایرانشهر نیز گفت: در حال حاضر بالغ بر 9نفر از زندانیان ما محکوم به جرائم غیرعمد هستند و کل مبلغ بدهی این 9 نفر، دو میلیارد و هفتصد میلیون ریال می باشد.

بیژن سرابندی افزود: جشن های گلریزان بنابر برنامه ریزی انجام گرفته در اکثر مناطق کشور و به تبع استان سیستان و بلوچستان و شهرستان ایرانشهر در ماه مبارک رمضان برگزار می شود ولی در باقی ایام سال هم خیرین و نیک اندیشانی هستند که برای آزادسازی زندانیان خصوصا زندانیان جرائم غیر عمد مبالغی را اختصاص می دهند و کمک می کنند.

وی ادامه داد: باید این کمک ها استمرار داشته باشد تا بتوانیم پدری و یا همسری را به خانواده اش برگردانیم و دستگیر همنوع خود باشیم و از تمامی خیرین بزرگواری که در این راه قدم می گذارند و کمک حال خانواده های زندانیان و خود زندانیان هستند قدردانی و تشکر کنم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر هم ضمن تقدیر وتشکر از خيران گفت: افرادی که در انجام کارهای خیر مشارکت دارند در مقایسه با دیگران از آرامش درونی بیشتری برخوردارند.

نبی بخش داودی افزود: جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان که ماه میهمانی خدا است ورحمت الهی جاری می‌باشد از اهمیت بالایی برخوردار است بطوریکه با آزادی زندانیان لبخند شادی را بر لبان خانواده و فرزندانشان جاری می‌کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423313

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423313/9-زندانی-جرائم-غیرعمد-ایرانشهری-انتظار-آزادی-کمک-2میلیارد-ریالی-مردم-ایرانشهر-جشن-گلریزان

پهره
  https://www.pahreh.ir