حکام عرب باید قبول کنند که قدرت برتر منطقه ایران است/ معامله قرن هیچگاه نتیجه نخواهد گرفت

10 خرداد 1398 ساعت 12:00

فرماندار ایرانشهر گفت: مطمئن باشید معامله قرن نتیجه نخواهند گرفت چون مسلمانان پیرو پیامبر اکرم(ص) همواره پشتیبان و حامی مظلومین و مستضعفین بوده اند.


نبی بخش داودی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان داشت: در هرصورت باید آرمانهای نظام را زنده نگه داشت و این فرمان تاریخی که حضرت امام(ره) فرمودند را ما باید پس از 40سال هر سال پرشورتر از سال قبل برگزار کنیم تا هم انتفاضه فلسطین احساس تنهایی نکند و هم اسرائیل به این نتیجه برسد که مسلمانان همچنان پشتیبان و حامی نهضت فلسطین بوده اند و خواهند بود.

فرماندار ایرانشهر درباره معامله قرن نیز گفت: مطمئن باشید نتیجه نخواهند گرفت چون مسلمانان پیرو پیامبر اکرم(ص) همواره پشتیبان و حامی مظلومین و مستضعفین بوده اند و امروز هم این سردمداران هستند که به دنبال اینگونه نقشه های کثیف هستند و خود ملت ها هیچگاه به دنبال اینگونه اعمال ننگین نیستند.
 
وی درباره انتقال سفارت امریکا به قدس نیز تصریح کرد: تا امروز هر اقدامی که رئیس جمهور امریکا انجام داده نه از نظر مسلمین بلکه از نظر کل جهانیان مخدوش اعلام شده و مطمئنا نتیجه نخواهند گرفت.

داودی با اشاره به عقب نشینی کشورهای حاشیه خلیج فارس در برابر زورگویی های اسرائیل و آمریکا خاطرنشان کرد: بالاخره این حکام عرب یک سری ارتباطات با قدرتهای غرب و شرق دارند و بخاطر حفظ منافع خودشان دربرابر این زورگویی ها چشم پوشی می کنند و به خاطر اینکه خودشان ایادی آمریکا در منطقه هستند فکر می کنند آمریکایی ها از آنها دفاع می کنند درصورتی که اشتباه است و اگر کشورهای منطقه با این تفکر که قدرت نظامی برتر منطقه ایران است، با همدیگرهمراه و یکدل شوند بیشتر نتیجه خواهند گرفت.
 
وی در پایان تاکید کرد: مردم ولایتمدار شهرستان ایرانشهر در این هوای گرم و با دهان روزه حضور بسیار پرشوری در این راهپیمایی داشتند که باید به آنها بخاطر این حماسه درود فرستاد.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 423323

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423323/حکام-عرب-باید-قبول-کنند-قدرت-برتر-منطقه-ایران-معامله-قرن-هیچگاه-نتیجه-نخواهد-گرفت

پهره
  https://www.pahreh.ir