در جشن بزرگ نسیم مهر صورت گرفت؛

توزیع 100 سبدغذایی در بین خانواده زندانیان نیازمند ایرانشهر

12 خرداد 1398 ساعت 13:30

سرپرست زندان ایرانشهر گفت: امروز در جشن بزرگ نسیم مهر به همت اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و تعدادی از خیرین ایرانشهری تعداد 100 عدد سبدغذایی به ارزش 200 میلیون ریال تهیه و بین خانواده های مددجویان نیازمند توزیع شد.


به گزارش پهره ؛ جشن بزرگ نسیم مهر، روز حمایت از خانواده زندانیان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر، ائمه جمعه تشیع و تسنن، مسئولین قضایی شهرستان، روسای ادارات و خانواده های زندانیان شهرستان ایرانشهر درسالن همایش هلال احمر این شهرستان برگزار گردید.

بیژن سرابندی در خصوص این مراسم به خبرنگار پهره گفت: جشن ملی نسیم مهر که هر ساله با هدف حمایت و صیانت از مددجویان و خانواده های مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان درنظر گرفته شده، امسال نیز در شهرستان ایرانشهر باحضور مسئولین و جمعی از خیرین برگزار شد.

سرپرست زندان ایرانشهر ادامه داد: امروز همچنین به همت اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و تعدادی از خیرین ایرانشهری تعداد 100 عدد سبدغذایی به ارزش 200 میلیون ریال تهیه و بین خانواده های مددجویان نیازمند توزیع شد.

امام جمعه ایرانشهر نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار پهره گفت: رسیدگی به خانواده زندانیان از وظایف مهم مسئولان، ثروتمندان و همه مردم است چون اگر از این موضوع مهم غفلت شود می تواند تبعات فراوانی دربر داشته باشد.

حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی ادامه داد: اگر یک سرپرست خانواده که چه به صورت عمد و یا غیرعمد به زندان افتاده و خانواده او حکم یک یتیم موقت را در جامعه دارند و درحال حاضر سرپرستی ندارند، مشکلاتشان مرتفع نگردد خدای ناخواسته باعث می شود از یک جرم، ده جرم دیگر پدید آید.

وی درپایان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی در جهت حمایت از خانواده زندانیان نیازمند بسیار پخته عمل کرده و امیدواریم از نظر کیفیت نیز بهتر شود اگرچه شاهد هستیم که کمک های مالی نیز سال به سال بیشتر می شود و امسال نیز کمکهای مردمی  که به مراتب بیشتر شده زیرا آنها درک کرده اند که کمک به این خانواده ها چقدر ارزش دارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423326

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423326/توزیع-100-سبدغذایی-بین-خانواده-زندانیان-نیازمند-ایرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir