چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۳
۰

ابوذر کوثری به عنوان فرماندار جدید ایرانشهر معرفی شد

امام جمعه ایرانشهر گفت: اگر مسئولین شهرهای دیگر استان راه می روند، مسئولین ایرانشهر باید بدوند تا مشکلات مردم حل شود.
ابوذر کوثری به عنوان فرماندار جدید ایرانشهر معرفی شد
به گزارش پهره ؛ صبح امروز مراسم تودیع نبی بخش داوودی فرماندار سابق شهرستان ایرانشهر و ابوذر کوثری فرماندار جدید این شهرستان در سالن همایش های دانشگاه ولایت با حضور امامان جمعه اهل تشیع و تسنن شهرستان ایرانشهر و مسئولین کشوری و لشکری استانی و شهرستانی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی در ابتدای این مراسم بیان کرد: آقای داودی هم در عرصه فرهنگ شاگردانی را تربیت کردند و هم در عرصه سیاسی به مردم ایرانشهر خدمات شایسته ای کردند.
 
امام جمعه ایرانشهر ادامه داد: همیشه به این نکته یادآور شده ام که اگر مسئولین شهرهای دیگر استان راه می روند، مسئولین این شهرستان باید بدوند تا مشکلات مردم حل شود.

وی افزود: بیشتر از همه شهرها باید کار ایجاد شود زیرا ایرانشهر جوان ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است، بیشتر از همه جا باید زمینه ازدواج جوانان فراهم شود و همچنین با اعتیاد مبارزه شود.

نبی بخش داوودی نیز بیان کرد: باید بیشتر از من به آقای کوثری محبت شود و دست به دست ایشان بدهید تا به امید خدا کارهای این شهرستان بر زمین نماند.

وی گفت: بنده از مردم این شهرستان درس های زیادی فراگرفتم و از همه این مردم نوعدوست تشکر می کنم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: در انتصابات فرمانداران، نباید از مدیران کم انگیزه استفاده شود و فرمانداران ما باید نگاه توسعه محور داشته بودند.

زینی وند تصریح کرد: سیستان و بلوچستان مورد توجه دولت است و ایرانشهر نیز جایی نبود که فرماندار را بدون تحلیل انتخاب کنیم و احساس کردیم که اگر غیر بومی باشد بهتر است و جناب کوثری نیز اهل مشورت است و پشتوانه علمی خوبی دارد و وی را با توجه به توانایی هایش انتخاب کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه فرمانداران باید زمینه سازاتحاد، اجماع، آرامش و انتقاد پذیری باشند، افزود: توجه به جوانان، بانوان و استفاده از این دو قشر در بخش‌های مختلف در جامعه تحول ایجاد می‌کند.

گفتنی است در پایان این مراسم ابوذر کوثری به عنوان فرماندار جدید ایرانشهرمعرفی و از خدمات داودی فرماندار قبلی این شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *