برگزاری کارگاه آموزش و پیشگیری از اعتیاد در بزمان

2 تير 1398 ساعت 14:57

بخشدار بزمان هدف از برگزاری این کارگاه را پیشگیری و آگاه سازی مردم و بخه خصوص قشر جوان بیان کرد.


به گزارش پهره ؛ به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر کارگاه آسیب های اجتماعی در بخش بزمان شهرستان ایرانشهر با حضور عباس داودی بخشدار بزمان و جمعی از مسئولین این شهرستان در بخشداری بزمان برگزار شد.

بخشدار بزمان در این کارگاه به خبرنگار پهره گفت: در هر جامعه ای مشکلاتی وجود دارد که یکی از بزرگترین و اصلی ترین دغدغه های امروز کشور آسیب های اجتماعی و اعتیاد است.

عباس داوودی هدف از برگزاری این کارگاه را پیشگیری و آگاه سازی مردم بیان کرد و ادامه داد: انواع مختلفی از مواد مخدر در جامعه وجود دارد و باید همه جامعه خصوصا قشر جوان از مضرات استفاده از این بلای خانمان سوز آگاه شوند.

وی افزود: از زمانی که آمریکا در افغانستان نفوذ کرده، مواد مخدر بیشتر شده و یکی از اهداف دشمن نیز ایجاد آسیب های اجتماعی و تزلزل در اجتماع با استفاده از مواد مخدر است.

داودی تصریح کرد: وظیفه ذاتی خانم ها علاوه بر اداره کردن خانه، توجه و آموزش سایر اعضای خانواده در زمینه آگاهی از مضرات مواد مخدر است.

روانشناس اداره زندان شهرستان ایرانشهر نیز در حاشیه این کارگاه به خبرنگار پهره گفت: یکی از مهم ترین آسیب های اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر است و همچنین باورهای اشتباه و کاذبی که مردم نسبت به مصرف مواد مخدر دارند.

صادق رازی افزود: استان سیستان و بلوچستان یکی از مسیرهای نقل و انتقال و حمل مواد مخدر توسط دشمن است و به همین دلیل بسیار بیشتر از سایر استان ها در معرض خطر قرار دارد.

وی ادامه داد: همه مردم باید دست به دست هم بدهند و از این معظل اجتماعی و بلای خانمان سوز پیشگیری کنند.

رازی درپایان خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری قطعا یکی از راههای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آموزش صحیح به جامعه خصوصا قشر جوان است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 423360

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423360/برگزاری-کارگاه-آموزش-پیشگیری-اعتیاد-بزمان

پهره
  https://www.pahreh.ir