چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۴۱
۱

نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایرانشهر راه اندازی شد

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی ایرانشهر امروز همزمان با هفته قوه قضاییه به بهره برداری رسید.
نخستین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در ایرانشهر راه اندازی شد
به گزارش پهره ؛ ساسان محمدی صادق اظهار داشت: برای راه اندازی این دفتر حدود ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: پذیرش شکایات، درخواست‌ها، اعتراض‌ها، لوایح و تمامی اقداماتی که به صورت ادارای در بدو ورود در دادگستری وجود دارد توسط این دفاتر انجام می‌شود.

وی افزود: سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستان ایرانشهر پیش بینی شده است که از این دفاتر یک دفتر بزودی در بمپور راه اندازی می‌شود.

محمدی صادق بیان کرد: همچنین در آینده‌ای نه چندان دور با راه اندازی دفاتر خدمات قضایی در زندان‌های سیستان و بلوچستان امکان ملاقات خانواده زندانیان و دادرسی الکترونیکی و غیر حضوری با استفاده از ویدئو کنفرانس و از طریق دفاتر خدمات اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: تحقق عدالت الکترونیکی از جمله اهداف اساسی قوه قضائیه در کشور است که به این منظور زیرساخت‌های لازم در این قوه فراهم شده و در حال توسعه است.

محمدی در پایان اظهار داشت: با توجه به گسترش فناوری‌های نوین در سال‌های اخیر قوه قضائیه با استفاده از این فناوری‌ها خدمات جدیدی به مردم ارائه می‌کند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *