امیر دریادار سیاری در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام:

اقتدار امروز کشور مرهون مجاهدت شهداست

9 تير 1398 ساعت 13:32

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه شهدا امروز درس ایستادگی و مقاومت را به ما می‌دهند، گفت: اگر کشور ما به این سطح از اقتدار و توانمندی دست یافته، به برکت خون شهداست.


به گزارش پهره به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران  اینکه شهدا امروز درس ایستادگی و مقاومت را به ما می‌دهند، گفت: اگر کشور ما به این سطح از اقتدار و توانمندی دست یافته، به برکت خون شهداست.
امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دو شهید گرانقدر در سنین ۱۸ و ۲۲ سالگی برای درهم کوبیدن دشمن متجاوز وارد عرصه شدند و ما امروز از این عزیزان درس شجاعت، ایستادگی، مقاومت و پایداری می‌گیریم.

 
 
 
وی افزود: شهدا برای شرف، ناموس، مکتب، دفاع از انقلاب و اسلام و حدود و ثغور کشور تا پای جان ایستادند، تا ما امروز سرمان را بالا بگیریم و با افتخار در مکتب جهاد و شهادت گام برداریم.
امیر دریادار سیاری با بیان اینکه امروز شرف غیرت و پیروزی ما در گرو ادامه راه شهداست، افزود: جایگاهی که امروز در جهان داریم، متأثر از رشادت شهدای عزیز است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش تصریح کرد: اگر رشادت و دلاورمردی این عزیزان نبود، وضعیت امروز ما همچون دوران قاجار در کمترین سطح، ضعف و زبونی سپری می‌شد که هر از گاهی بخشی از کشور جدا می‌شد و در مقابل، کاری صورت نمی‌گرفت.

انتهای پیام


کد مطلب: 423368

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423368/اقتدار-امروز-کشور-مرهون-مجاهدت-شهداست

پهره
  https://www.pahreh.ir