پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۳۰
۰
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان:

داشتن روحیه جهادی و انقلابی مدیران اجرائی باعث حل مشکلات اقتصادی مردم می شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر گفت: مسئولان با روحیه جهادی و نگاه انقلابی به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند زیرا تنها راه حل این مشکلات تقویت این روحیه در بین مدیران اجرایی است.
داشتن روحیه جهادی و انقلابی مدیران اجرائی باعث حل مشکلات اقتصادی مردم می شود.
حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر اظهار داشت: با فقر، بیکاری و گرسنگی امنیت به وجود نمی‌آید بنابراین مسئولان باید ابتدا زیر ساخت‌های توسعه را با توجه به ظرفیت‌های منطقه فراهم کنند و مسئولان شهرستان با داشتن روحیه جهادی و انقلابی مشکلات اقتصادی مردم را می توانند برطرف کنند.
وی افزود: امروز تمام فشارهای اقتصادی که بر دوش مردم است بخشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا و بخشی هم از سوءمدیریت برخی از مدیران است.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: ایرانشهر ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله نیروی انسانی، کشاورزی، دامداری و صنایع دستی دارد که با بهره گیری از این پتانسیل‌ها خیلی از مشکلات برطرف می‌شود.
حمیدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در قانون اساسی وظایفی برای قوه قضائیه تعیین شده که نحوه قضاوت، اجرای عدالت و دفاع حقوق مردم در مقابل افراد ظالم و ستمگر را یادآوری می‌کند بنابراین در دستگاه قضائی باید طوری برنامه ریزی و کار شود که مردم طعم شیرین اجرای عدالت در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره را بچشند.
حجت الاسلام حمیدی ابراز امیدواری کرد که در سیستان و بلوچستان و کشور شاهد تحول در امور قضائی باشیم و عدالت به معنای واقعی اجرا شود و تغییر مدیران در همین راستا اتفاق می‌افتد.
وی به دشمنی آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: در چنین روزی آمریکا که ادعای دفاع از حقوق بشر می‌کند هواپیمای مسافربری ایران را در خلیج فارس مورد هدف قرار می‌دهد که حدود ۳۰۰ نفر از افراد بیگناه به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423387
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *