جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۳۰
۰
سرپرست دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر:

بزرگترین ماراتن علمی کشور در ایرانشهر برگزار شد

سرپرست دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر گفت: ،در کنکور سراسری امسال 8100داوطلب در 5گروه آزمایشی در شهرستان ایرانشهر به رقابت پرداختند.
بزرگترین ماراتن علمی کشور در ایرانشهر برگزار شد
حامد نجفی آشتیانی در نشست با خبرنگار پهره افزود: آزمون سراسری کنکور سال 98 با رقابت 8100 داوطلب در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
وی بیان کرد: در این آزمون در دو نوبت صبح و عصر پنج شنبه 13تیرماه تعداد 826 داوطلب در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و تعداد 2730 داوطلب در گروه آزمایشی علوم انسانی و تعداد 250 داوطلب در گروه آزمایشی هنر و تعداد 3500 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و 800 نفر داوطلب در گروه آزمایشی زبان در دو نوبت صبح و عصر جمعه 14تیر ماه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
نجفی آشتیانی تصریح کرد: دانشگاه ولایت هم طبق روال سال های گذشته از تمامی ظرفیت های خود در بحث فضا و مکان و همچنین نیروی انسانی در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این ماراتن علمی استفاده کرد و در هفت حوزه میزبان رقابت 5000 داوطلب دختر و3100داوطلب پسر بود .
سرپرست دانشگاه ولایت در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه شرکت کنندگان در بزرگترین رقابت علمی سال گفت: نتایج اولیه آزمون سراسری ۹۸در شهریور ماه جاری اعلام خواهد شد.
انتهای پیام
کد مطلب: 423397
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *