شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۲۲:۲۲
۰
فرماندار شهرستان ایرانشهر:

تحویل نان بی کیفیت و دارای شائبه کم فروشی به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: تحویل نان بی کیفیت و دارای شائبه کم فروشی به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و همه ما از جمله خبازان و نانواداران که قشر زحمتکش جامعه هستند می بایست در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو باشند.
تحویل نان بی کیفیت و دارای شائبه کم فروشی به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست
به گزارش پهره، صبح امروز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر بصورت سرزده از واحد های خبازی سطح شهر و روستا بازدید کرد.
از نزدیک وضعیت نانوایی های سطح شهر ازجمله چگونگی پخت نان، ساعات پخت، رعایت بهداشت و کیفیت آرد و نان نانوایی ها را جویا شد.
ابوذر کوثری افزود: متاسفانه در این بازدیدها کم فروشی ، عدم رعایت بهداشت نانوایی ها ،نداشتن ها کارت سلامت،تعطیل خودسرانه با وجود دریافت سهمیه آرد مشاهده شد. در این بازدید موارد فوق الذکر در حضور فرماندار صورتجلسه وبرخورد با متخلفین در دستور کار قرار گرفت.
وی تاکید نمود که در این بازدیدها فقدان نظارت جدی و آشفتگی ها مبرهن است و علت این امر بیش از آن که به نانواداران برگردد متوجه تعلل مسئولین مربوطه است.
وی بیان کرد: در این راستا لازم است متولیان سابق و جدید پاسخگوی وضع موجود باشند و قطعا با افرادی که در این زمینه کوتاهی کنند و نظارتی بر این روند نداشته باشند برخورد قانونی خواهد شد.
کوثری در ادامه تصریح کرد:این بازدیدها به طور مستمر ادامه خواهد یافت.
انتهای پیام/
کد مطلب: 423407
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *