دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۳۶
۰
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین سجادی:

هدف دشمن ترویج بی حجابی و بی عفتی از طریق فضای مجازی در ایران است

مسئول حوزه دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: هدف دشمن ترویج بی عفتی و بی حجابی در ایران از طریق استفاده نادرست از فضای مجازی است و با این ابزار وارد جنگ نرم با ایران شده است.
هدف دشمن ترویج بی حجابی و بی عفتی از طریق فضای مجازی در ایران است
به گزارش پهره، گردهمایی گوهر حجاب و عفاف امروز با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان و جانشین سپاه شهرستان ایرانشهر و مسئولین و مردم شهرستان در حسینیه بخش بزمان برگزار شد.
بخشدار بخش بزمان ضمن تبریک دهه کرامت گفت: وجود امام رضا(ع) باعث برکت معنویت و اقتدار کشور ایران شده است.
وی افزود: کشورهای غربی دانستند که با وجود رهبری مقتدرانه نمی توانند وارد جنگ نظامی با کشور ایران شوند. اگر هم جنگ شوند آنان می دانند فرزندان ایران زمین شکست شان می دهند.
وی بیان کرد: دشمن از طریق جنگ سخت نتوانست ایران را شکست دهد و هم اکنون وارد جنگ تهاجم فرهنگی شده است که به نرمی و محتاطانه در شبکه های اجتماعی در زمینه ترویج بی حجابی فعالیت می کند.
داودی تصریح کرد: عفت در راس همه خوبی هاست برترین عبادت عفت است برای مقابله با دشمن باید زینت باطنی و ملکه نفسانی را حفظ کرد.
وی در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این گردهمایی از آنان خواست تا در مراسم زیر سایه خورشید روز چهارشنبه ساعت 5بعد از ظهر شرکت کنند.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه مراسم به خبرنگار پهره گفت: حجاب و عفاف یکی از مسائل بسیار مهم در جامعه است و در اسلام هم بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.
حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالحسین سجادی افزود: در منطقه سیستان و بلوچستان با پوششی که زنان این استان دارند مشکلی در بحث بی حجابی نداریم.
وی بیان کرد: دشمنان از صدر اسلام به دنبال بی عفاف کردن زنان مسلمان بودند هر مرد و زنی دارای حریم خصوصی می باشد و حق نشر حریم خصوصی خود را در جامعه ندارند.
وی در ادامه ضمن اشاره به دست یابی ایران به عزت بزرگ در برابر آمریکا تصریح کرد: دشمنان ایران برنامه ای که برای شکست و مقابله با ایران دارند ترویج بی حجابی و بی عفتی است استفاده نادرست و اشتباه از فضای مجازی جوانان ما را بی عفت و بی هویت بار می آورد دچار بحران اخلاقی می کند.
سجادی در پایان سخنان خود گفت: در داشتن سبک زندگی اسلامی تلاش کنیم تا به فضیلت الهی برسیم. از تمامی خانواده ها خواستارم منتظر رهنمودهای نیروهای انتظامی نباشیم و فرزندان خود را به حجاب و پاکدامنی و عفت دعوت کرده تا به مسیر انحراف کشیده نشوند و به دستورات الهی عمل کنند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423422
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *