رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر:

اقدامات طلایی برای عقرب ها که بی صدا در تابستان جان می گیرند/ رفع کمبود پزشک مراکز روستایی پیگیری می شود

17 تير 1398 ساعت 23:46

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: به آموزش شهروندان خصوصا روستائیان در برابر عقرب گزیدگی و زنبور گزیدگی اهمیت داده شود و رفع کمبود پزشک در مناطق روستایی یکی از برنامه های اصلی دانشگاه است.



به گزارش پهره، صبح امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از نزدیک نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را مورد ارزیابی قرار داد و از پروژه های درحال اجرای مرکزخدمات جامع سلامت کشیک، بازدید و بر تسریع در اتمام پروژه تاکید کرد.
محمد مهران امینی فرد ضمن بررسی وضعیت خدمات رسانی با بیماران و همراهیان بیماران و کادر درمان بیمارستان دیدار و گفتگو داشت و میزان رضایت بیماران از خدمات ارائه شده را ارزیابی کرد.
وی در ادامه از محل نگهداری دارو و سرم ضدعقرب بازدید و با اشاره به فوت کودک 6ساله بر اثر گزش عقرب و جان گرفتن بی صدای عقرب بر اهمیت آموزش به شهروندان خصوصا مناطق روستایی جهت مراجعه فوری به مراکز بهداشتی درمانی پس از زنبورگزیدگی و عقرب گزیدگی تاکید کرد.
امینی فرد با اشاره به نبود پزشک در برخی از مراکز و نارضایتی شهروندان در مناطق فاقد پزشک با مسئولین وزارت بهداشت تماس تلفنی برقرار و خواستار رفع فوری معضل شد و بیان کرد: مشکل کمبود پزشک مراکز روستایی به قیدفوریت پیگیری و در اولویت برنامه های دانشگاه قرار دارد.
انتهای پیام//


کد مطلب: 423427

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423427/اقدامات-طلایی-عقرب-بی-صدا-تابستان-جان-می-گیرند-رفع-کمبود-پزشک-مراکز-روستایی-پیگیری-شود

پهره
  https://www.pahreh.ir