چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۴۹
۰

عاشقان پرچم عشق با دل های پر از محبت و شور در سرزمین ایرانشهر دیدار کردند

طلبه و مبلغ و خادم کاروان زیر سایه خورشید گفت: جشن های زیر سایه خورشید فرصتی برای معرفی فرهنگ رضوی و امام رضا(ع) به همه جهان و انسان های آزادی خواه و افرادی که دل در گرو رشد معنوی دارند است.
عاشقان  پرچم عشق با دل های پر از محبت و شور در سرزمین ایرانشهر دیدار کردند
به گزارش پهره؛ پرچم ملکوتی بارگاه امام رضا(ع) در مزاری شهدای گمنام توسط اعضای کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان ایرانشهر گسترده شد.
این مراسم معنوی در حسینیه صاحب الزمان (عج) در ایرانشهر با شرکت جمع کثیری از مردم ولایت مدار و عاشقان امام رضا(ع) با گوش فرا دادن به سخنان اعضای کاروان زیر سایه خورشید از عنایت و رحمت این امام به مردم آگاه شدند و مداحان در رثای اهل بیت و میلاد امام رضا (ع) مولودی خوانی کردند و مردم را به وجد و سرور آوردند.
مهدی رحمانی در حاشیه این مراسم به خبرنگار پهره گفت: این جشنواره که همراه با اعزام خدام استان قدس رضوی به سراسر کشور و حتی کشور های دیگر است برنامه سفر ما با دو کاروان اعزامی از جنوب استان سیستان و بلوچستان شروع شده و به شهر زاهدان ختم می شود.
وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره توسعه فرهنگ رضوی و انتشار معنویت از پایگاه معنوی ایران اسلامی یعنی خراسان رضوی و همچنین ترویج زیارت پر اجر و ثواب ائمه معصومین است.
وی بیان کرد: پرچم استان قدس رضوی یک نمادی از حرم علی بن موسی الرضا (ع) است که جلوه بسیار خاصی دارد و باعث اتصال دل های محبان به حرم رضوی می شود.
رحمانی تصریح کرد: مردم اینجا ارادت خاصی به حضرت دارند و ما با استقبال پرشور و باشکوهی روبرو شدیم اما گاهی فقر مردم این مکان باعث شده که سالیان سال آرزوی رفتن به حرم رضوی را داشته باشند اما نتوانستند حضوری به حرم رضوی بروند که امام رضا(ع) پیام خود را به وسیله خدام و پرچم در بین آنها آورده و مورد عنایت و توجه امام رئوف قرار می گیرند.
وی در پایان گفت: امیدوارم بهترین عیدی ما از امام رضا(ع) در این ایام کرامت ظهور امام زمان (عج) باشد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423434
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *