چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر:

ارائه خدمات دندانپزشکی در کلینیک ويژه تخصصي وحدت ايرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ارائه خدمات دندانپزشکی در کلينيك ويژه وحدت در شهرستان ايرانشهر خبر داد.
ارائه خدمات دندانپزشکی در کلینیک ويژه تخصصي وحدت ايرانشهر

محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: برنامه هاي تحول نظام سلامت در بخش دهان و دندان در حوزه تحت پوشش بخش دندانپزشکي در كلينيك ويژه وحدت شهرستان ايرانشهر راه اندازي و در حال ارائه خدمات به شهروندان مي باشد.
وی افزود: هدف از تجهیز و راه اندازی این کلينيک، ارائه خدمات به قشر کم درآمد، افزايش سهم دولت، کاهش پرداختي از جيب مردم و تسهيل خدمات به شهروندان در ارائه خدمات دهان و دندان می باشد.
وی بیان کرد: در كلينيك ويژه تخصصي وحدت كليه خدمات سطح ۲ دندانپزشكي شامل ترميم، جرم گيري، فيشور سيلانت، پالپوتومي و درمان پالپ زنده به شهروندان ارائه خواهد شد.
امینی فرد تصریح کرد: کلیه خدمات ارائه شده به شهروندان با تعرفه دولتی انجام می پذیرد و خدمات به گروه هاي هدف ( کودکان زير ۱۴ سال و مادران باردار ) رايگان مي باشد.
وی گفت: طي سال گذشته تعداد سیزده یونيت دندانپزشکي در مراکز جامع سلامت شهري و روستايي و تعداد ۲۶ يونيت در شش مرکز تجميعي دندانپزشکي در شهرستان هاي زير مجموعه حوزه دانشگاه راه اندازي و درحال ارائه خدمات به شهروندان خدمات ارائه خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود به زمان ارائه خدمات دندانپزشکی کلینیک تخصصی وحدت که همه روزه بجز ايام تعطيل از ساعات ۸ الي ۱۲ می باشد اشاره کرد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *