رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر:

ارائه خدمات دندانپزشکی در کلینیک ويژه تخصصي وحدت ايرانشهر

19 تير 1398 ساعت 9:32

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ارائه خدمات دندانپزشکی در کلينيك ويژه وحدت در شهرستان ايرانشهر خبر داد.



محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره گفت: برنامه هاي تحول نظام سلامت در بخش دهان و دندان در حوزه تحت پوشش بخش دندانپزشکي در كلينيك ويژه وحدت شهرستان ايرانشهر راه اندازي و در حال ارائه خدمات به شهروندان مي باشد.
وی افزود: هدف از تجهیز و راه اندازی این کلينيک، ارائه خدمات به قشر کم درآمد، افزايش سهم دولت، کاهش پرداختي از جيب مردم و تسهيل خدمات به شهروندان در ارائه خدمات دهان و دندان می باشد.
وی بیان کرد: در كلينيك ويژه تخصصي وحدت كليه خدمات سطح ۲ دندانپزشكي شامل ترميم، جرم گيري، فيشور سيلانت، پالپوتومي و درمان پالپ زنده به شهروندان ارائه خواهد شد.
امینی فرد تصریح کرد: کلیه خدمات ارائه شده به شهروندان با تعرفه دولتی انجام می پذیرد و خدمات به گروه هاي هدف ( کودکان زير ۱۴ سال و مادران باردار ) رايگان مي باشد.
وی گفت: طي سال گذشته تعداد سیزده یونيت دندانپزشکي در مراکز جامع سلامت شهري و روستايي و تعداد ۲۶ يونيت در شش مرکز تجميعي دندانپزشکي در شهرستان هاي زير مجموعه حوزه دانشگاه راه اندازي و درحال ارائه خدمات به شهروندان خدمات ارائه خواهد شد.
وی در پایان سخنان خود به زمان ارائه خدمات دندانپزشکی کلینیک تخصصی وحدت که همه روزه بجز ايام تعطيل از ساعات ۸ الي ۱۲ می باشد اشاره کرد.
انتهای پیام//


کد مطلب: 423436

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423436/ارائه-خدمات-دندانپزشکی-کلینیک-ويژه-تخصصي-وحدت-ايرانشهر

پهره
  https://www.pahreh.ir