دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افتتاح شد

19 تير 1398 ساعت 21:48

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر گفت: دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نقطه عطفی جهت رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری می باشد.



به گزارش پهره، صبح امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اعضای هیات رئیسه و همکاران ذیربط، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر افتتاح شد.
محمد مهران امینی فرد در مراسم فوق ضمن تشریح حوزه خدماتی تحت پوشش دانشگاه بر اولویت های فرهنگی و آموزشی تاکید و وجود دفترنهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه را نقطه عطفی جهت نیل به اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.
وی رسالت نهاد نمایندگی را بسیارمهم و سرنوشت ساز خواند و توسعه و تعمیق آگاهی ها و علائق اسلامی دانشجویان و دانشگاهیان و تبیین ارزش های اسلامی،ایجاد و گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه ها و رشد فضائل اخلاقی در دانشگاهیان، رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه، حمایت و هدایت فکری تشکل های دانشجوئی و دانشگاهی، حاکمیت بخشیدن به ارزش های اسلامی و انقلابی در سطوح اجرائی و علمی، مقابله با ترویج عقائد و افکار انحرافی و هجوم فرهنگی و تقویت روح خود باوری و استقلال فکری و تقویت پیوند این حوزه و دانشگاه را مهم ترین وظایف این نهاد دانست.
حجت الاسلام والمسلمین صادقی ضمن تشکر از پیگیری‌های رئیس دانشگاه جهت افتتاح این نهاد به بیان و تشریح وظایف این نهاد پرداخت و حجت السلام و المسلمین بامری را بعنوان مسئول دفتر نهاد رهبری منصوب کردند.
در پایان با حضور مدعوین، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در معاونت آموزشی دانشگاه افتتاح شد.
انتهای پیام//


کد مطلب: 423438

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423438/دفتر-نهاد-نمایندگی-مقام-معظم-رهبری-دانشگاه-علوم-پزشکی-ایرانشهر-افتتاح

پهره
  https://www.pahreh.ir