پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۳۷
۰
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر:

مادر باردار از خطر مگر حتمی نجات یافت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر از نجات یافتن مادر بارداری که دچار خونریزی شدید و کاهش سطح هوشیاری شده بود خبر داد.
مادر باردار از خطر مگر حتمی نجات یافت

کامران کردی به خبرنگار پهره گفت: با اقدامات و هماهنگی به موقع مسئولین ذیربط بیمارستان ولایت سرباز، مادر باردار دچار دکولمان و خونریزی شدید از مرگ حتمی نجات یافت.
وی افزود: مادر باردار 26ساله و با حاملگی هفتم، به دلیل خونریزی شدید و دچار شوک از روستای مرزی هنگ به مرکز روستایی پشامگ منتقل شد و اقدامات اولیه درمان انجام و سپس به بیمارستان سطح یک سرباز اعزام کردیم.
وی بیان کرد: به دلیل خونریزی شدید از بیمارستان های ایرانشهر و چابهار فرآورده های خونی بیشتری ارسال شد و کلیه اقدامات پزشکی و درمانی مورد نیاز برای جان مادر انجام شد.
وی تصریح کرد: پس از ۷ساعت نظارت مداوم متخصصین زنان وبیهوشی واقدامات درمانی لازم و ثابت شدن وضعیت مادر، بیمار را به بیمارستان سطح 3 ایرانشهر اعزام و دربخش icu بیمارستان ایران پذیرش شد.
کردی با اعلام رضایت از وضعیت مادر گفت: با اقدامات به موقع کادر پزشکی و درمانی هم‌اکنون حال عمومی و جسمانی مادر رضایت‌بخش است و مادر پس از چهار روز بستری، امروز از بیمارستان ایران ترخیص شد.
وی در پایان از تمامی دست اندرکاران که در نجات جان مادر باردار نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *