مردم دنیا باید از شیخ زکزاکی حمایت کنند/ نیجریه باید بدون اتلاف وقت این عالم بزرگوار را آزاد کند

26 تير 1398 ساعت 11:48

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: باید جهان اسلام و تشکلات اسلامی و غیر اسلامی حمایت خود را از این عالم بزرگوار اعلام کنند تا دولت نیجریه وی را هر چه زودتر آزاد کند.


مولوی عبد الصمد دامنی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یک انسان را نباید به خاطر مذهب، دین، عقیده اش زندانی کرد همه انسان ها دارای ارزش و احترام هستند.
وی افزود: شیخ زکزاکی انسانی اهل دین، مسلمان، تحصیل کرده و دارای شخصیت مذهبی است نباید به خاطر عقایدش در زندان باشد و مورد ظلم واقع شود ما این عمل آن ها را محکوم می کنیم.
این مدرس حوزه علمیه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: حکومت نیجریه باید دید و رویه ای که نسبت به علماء و اندیشمندان اسلامی و شیخ زکزاکی دارد را تغییر دهد و بدون اتلاف وقت و در کوتاه ترین زمان نسبت به آزادی این عالم بزرگوار اقدام کنند.
دامنی با تاکید بر ضرورت آزادی فوری شیخ زکزاکی از زندان، اذعان کرد: از مردم دنیا می خواهیم در حمایت از شیخ زکزاکی به پاخیزند و در مقابل دفتر سازمان ملل فریاد آزادی شیخ زکزاکی را سرداده و تشکلات اسلامی و غیر اسلامی نیز عمل غیر انسانی حکومت نیجریه را محکوم کنند تا علاوه بر آزادی این عالم بزرگوار دیگر شاهد چنین اقدامات ننگینی از سوی هیچ دولت و کشوری نباشیم.
انتهای پیام//


کد مطلب: 423463

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423463/مردم-دنیا-باید-شیخ-زکزاکی-حمایت-کنند-نیجریه-بدون-اتلاف-وقت-این-عالم-بزرگوار-آزاد-کند

پهره
  https://www.pahreh.ir