معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر:

در تخصیص اعتبار‌ات باید به شهرستان ایرانشهر نگاه ویژه داشت

26 تير 1398 ساعت 21:51

اولين جلسه هماهنگي كميته برنامه ريزي شهرستان ایرانشهر در سال ۹۸ با حضور معاون سازمان مدیریت و بودجه استانداری و معاونت استاندار و فرماندار ویژه و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري ایرانشهر برگزار شد.


به گزارش پهره، معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به اهميت و جايگاه جلسات كميته برنامه ريزي شهرستان گفت: با برگزاری این جلسات می توان به شناسايي نقاط قوت و ضعف پرداخت و برنامه مطلوبی را برای توسعه ایرانشهر تدوین کرد.
وی افزود: در بحث توسعه‌ شهرستان، تامین بودجه و اعتبار در نوک پیکان اثرگذاری قرار دارد، لذا توزیع اعتبار باید عادلانه و متناسب با پتانسیل های موجود هر شهرستان باشد.
وی بیان کرد: از سازمان تخصیص برنامه بودجه انتظار می‌رود در اختصاص اعتبار به شهرستان ایرانشهر، نگاه ویژه تری داشته باشند و به این شهر با دید وسیع تر و فراتر از آمارهای رسمی بنگرند.
فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در پایان از همه مدیران خواستند که روزآمدسازی شاخص‌های توسعه را بدلیل نقش آفرینی آن ها در تعریف سرفصل ها، برنامه ها و پروژه های عمرانی جدی بگیرند و پیگیری لازم را در این زمینه با کمک ادارات کل خود در دستور قرار دهند.
انتهای پیام//


کد مطلب: 423469

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423469/تخصیص-اعتبار-ات-باید-شهرستان-ایرانشهر-نگاه-ویژه

پهره
  https://www.pahreh.ir