پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۰۷:۴۴
۰
مدیر کل صدا و سیما استان سیستان و بلوچستان:

خود تحریمی نیاز نیست/از سوی دشمنان تحریم شده ایم

مدیر کل صدا و سیما استان سیستان و بلوچستان گفت: امکان تحریم صدا و سیما وجود ندارد ازسوی آمریکا مورد تحریم هستیم پس نیاز به خود تحریمی در کشور نیست.
خود تحریمی نیاز نیست/از سوی دشمنان تحریم شده ایم
محمود کردستانی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: یکی از سریال های بسیار ارزشمند و حرفه ای که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند سریال گاندو است که بر اساس یک سری مستندات ساخته شده است و کار هنر هم همین است که براساس مستندات فیلم بسازد.
وی افزود: بحث تحریم صدا و سیما از طرف دولت وجود ندارد ممکن است گلایه مندی و اختلاف نظر باشد دولت هم طرح تحریم صدا و سیما را ندارد و امکان تحریم صدا و سیما هم وجود ندارد.
وی تصریح کرد: با توجه به نگاهی که دولت به نقد و نقادی دارد قطعا توجه ویژه ای به رسانه، صداو سیما دارد به رسانه کمک خواهد کرد و رسانه هم در خدمت دولت خواهد بود.
کردستانی با اشاره به سوء استفاده دشمن از پیش آمدن اختلاف در کشور گفت: ما با دولت برادریم در زیر چتر نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و هرگز اختلاف در کشور پیش نخواهد آمد و رسانه، صدا و سیما نگران تحریم نیستند.
مدیر کل صدا و سیما با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در زمینه خدمت به مردم خاطر نشان کرد: مردم در کنار مسئولین و مسئولین در خدمت مردم باید پاسخ گو دغدغه ها و مشکلاتشان باشند.
وی در پایان گفت: از سوی دشمنان خصوصا آمریکا مورد تحریم قرار گرفتیم و در کشور نیاز به خود تحریمی نیست و خود تحریمی هم شکل نخواهد گرفت و با نگاه ارزشمند دولتمردان این مشکلات حل می شود و فرجام خوشی خواهد داشت.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423472