شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷
۰

نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است

برگزاری نمایشگاه چهل سال انقلاب، به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور در محل مصلی فاطمه الزهرا (س) شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است
به گزارش پهره، بمناسبت فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز تشکیل اولین نماز جمعه پس از انقلاب به امامت آیت الله طالقانی نمایشگاهی در محل اقامه نماز جمعه شهرستان ایرانشهر برگزار شد.
این نمایشگاه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره اولین نماز جمعه تاریخی پس از انقلاب و آشنایی و انس بیشتر جوانان با این جبهه فرهنگی برپا شد.
در این نمایشگاه تصاویر و کتبی با موضوعات؛ پیشینه نماز جمعه، اولین نماز جمعه پس از انقلاب، اولین نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تهران، بمب گذاری نماز جمعه تهران به دست منافقین و نماز جمعه تاریخی سال 88 به نمایش عموم در آمد.
لازم به ذکر است علاوه بر به نمایش گذاشتن کتب و تصاویر ، بروشوری با موضوع، نماز جمعه "قلب فرهنگی شهر" که به تاریخچه نماز جمعه و بیانات امام و رهبری درباره این فریضه مهم پرداخته بودند تهیه و در میان بازدید کنندگان توزیع شد. <> برگزاری مسابقه از سوالات بروشور توزیع شده، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، اهدای کتاب و بسته فرهنگی از دیگر برنامه های این نمایشگاه یک روزه بود.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423517
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *