چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۳۰
۰
فرماندار ایرانشهر:

توانمندی زنان روستایی با حضور در خانه های فرهنگ و مهارت

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر گفت: خانه های فرهنگ را باید در روستاهای مختلف شهرستان توسعه بدهیم تا در بازه کوتاه مدت زنان روستایی توانمند شوند.
توانمندی زنان روستایی با حضور در خانه های فرهنگ و مهارت
به گزارش پهره، کارگاه تیم سیار اموزش فنی و حرفه ای خواهران ایرانشهر در خانه فرهنگ
 و مهارت بهشت برین در روستای چاه جمال شهرستان ایرانشهر با حضور فرماندار و مدیران فنی و حرفه ای واحد خواهران و برادران امروز افتتاح شد.

معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در حاشیه افتتاحیه به خبرنگار پهره گفت: تجاری سازی صنایع دستی به ویژه سوزن دوزی بانوان ایرانشهری یکی از مهم ترین معظلاتی که هم اکنون وجود دارد.

وی افزود: در بحث بازار یابی باید واسطه گران حذف شوند تا محصول به قیمت هنگفت به مشتری عرضه نشود و محصول مستقیم وارد بازار شود و تولید کننده هم سود مناسبی دریافت کند.

ابوذر کوثری بیان کرد: یکی از کارهای ارزشمند که با همکاری اداره فنی و حرفه ای در ایرانشهر انجام شده است تاسیس خانه فرهنگ زنان بلوچ می باشد. که امکانات  اموزش و تولید، بازاریابی، فروش محصولات سوزن دوزی را فراهم کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: خانه های فرهنگ را باید در روستاهای مختلف شهرستان توسعه بدهیم تا در بازه کوتاه مدت زنان روستایی توانمند شوند و با ارتباطی که با موسسات خیریه برقرار می شود، بتوانیم بازاریابی خوبی را در خارج از استان با سوددهی مطلوب که همراه با اشتغالزایی می باشد داشته باشیم.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423533
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *