جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۴
۰
امام جمعه اهل تشیع در شهرستان ایرانشهر:

رسانه های غربی و نا به سامانی اقتصادی در کشور باعث کاهش میزان ازدواج /دشمنان زیرکانه و موزیانه زهر خود را به فرهنگ و اقتصاد مملکت می ریزند

حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی گفت: وجود رسانه های غربی و نا به سامانی اقتصادی در کشور باعث کاهش میزان ازدواج جوانان شده است دشمنان زیرکانه و موزیانه زهر خود را به فرهنگ و اقتصاد مملکت می ریزند.
رسانه های غربی و نا به سامانی اقتصادی در کشور باعث کاهش میزان ازدواج /دشمنان زیرکانه و موزیانه زهر خود را به فرهنگ و اقتصاد مملکت می ریزند
به گزارش پهره، امام جمعه اهل تشیع در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به کلام امام جواد(ع) درباره تقوا بیان کرد: تقوا عزت است ذلت از ناحیه گناه می آید انسانی که گناه می کند مال حرام می خورد خداوند مهر ذلت را بر پیشانی او می زند.
وی افزود: شنبه 12مرداد اول ذی الحجه سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است که پرفضیلت ترین ازدواج در خلقت است جوانان عزیز باید از این ازدواج سرمشق بگیرند و با کمال سادگی انسان می تواند زندگی خود را بهشت کند با مهریه کم و جهیزیه ساده زندگی خود را شروع کنند.
وی در ادامه گفت: اما متاسفانه جامعه ما به عللی از این آرمان فاصله گرفته اند باید به خود و دولت بگوییم به کجا حرکت می کنیم. از سال 87 تا سال97 به مدت 10سال ازدواج 37درصد کاهش یافته است این رقم نشان دهنده افزایش مجردها در جامعه است هر چه میزان رسانه های غربی در جامعه بیش تر می شود آمار ازدواج کاهش می یابد بیشترین تاثیر کاهش ازدواج در ایران، علاوه بر وجود رسانه های غربی، نابه سامانی اقتصادی در جامعه می باشد.
سید شجاع الدین ابطحی با اشاره به نماز پرفضیلت دهه اول ذی الحجه تصریح کرد: این نماز بین نماز مغرب و عشا خوانده می شود که آن قدر پرفضیلت است که انسان در ثواب حج حاجیان شرکت داده می شود.
وی با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه توسط امریکا اذعان کرد: دشمنان زیرکانه و موزیانه زهر خود را به فرهنگ و اقتصاد مملکت می ریزند این عمل آمریکا احمقانه است که نمی داند چه می کند باید تامل کرد چرا عاقبت این دیپلماسی که بیش ترین مذاکره و قدم را با آمریکا داشته اینگونه شود.
ابطحی افزود: کسانی که کاخ سفید را به لرزه در آوردند و نفتکش انگلیس را در دریا و پهپاد آمریکا را در آسمان زدند و. انگلستان با آن عظمت را به لرزه انداختند عناصر مومن جمهوری اسلامی ایران بودند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 423545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *