رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر:

تاسیس دانشکده پزشکی ایرانشهر نقطه عطف، اموزش عالی شهر ایرانشهر

17 مرداد 1398 ساعت 8:48

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از تاسیس دانشکده پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد.


محمد مهران امینی فرد در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اعلام تاسیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید دانشجوی دکتری پزشکی در این دانشگاه پذیرش می شود و علاقمندان می توانند با انتخاب رشته، ایرانشهر را به عنوان محل تحصیل خویش انتخاب کنند.
وی دانشکده پزشکی را هدیه ایی به نسل های آینده عنوان کرد و افزود: سهمیه خاص بومی نیز در رشته های مختلف وجود دارد رشته های پرستاری و بهداشت محیط برای اولین بار در چابهار نیز از طریق کنکور پذیرش خواهد شد . رشته پزشکی مطرح ترین رشته اموزشی حوزه علوم پزشکی و دیگر رشته های تحصیلی در کشور است.
وی تصریح کرد: این افتخار بزرگ و غرور افرین شهر ایرانشهر به وجود دانشکده پزشکی و تربیت دانشجوی دکترای پزشکی پس از دو سال پیگری مداوم امسال محقق شده است.
امینی فرد گفت: حضور دانشجوی پزشکی و دانشکده پزشکی موتور محرکه قوی اموزش و پژوهش و ایجاد حلقه بالینی تخصصی و فوق تخصصی خواهد شد. علاوه بر ان پس از پذیرش دانشجوی پزشکی، بستر مناسب و پایه جهت تربیت متخصص رشته بالینی فراهم خواهد شد. این موسسه اموزشی حاصل ماه ها تلاش نماینده مردم ایرانشهر و دانشگاه فنی‌پزشکی و حمایت های بی دریغ وزارت بهداشت بوده است.
وی گفت: این دانشکده که در بستری مناسبی با وجود زیرساخت های فیزیکی بسیار مناسب و اعضای هیات علمی متخصص دانشگاه ایرانشهر شکل گرفته می تواند علاوه بر تربیت پزشک موردنیاز منطقه مرکز علمی فاخر و درخشانی در شهر ایرانشهر شود.
انتهای پیام


کد مطلب: 423564

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423564/تاسیس-دانشکده-پزشکی-ایرانشهر-نقطه-عطف-اموزش-عالی-شهر

پهره
  https://www.pahreh.ir