ترویج مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع)

31 مرداد 1398 ساعت 2:41

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این شعبه در این باره گفت: مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و فرهنگ نورانی غدیر باید گسترش یابد.


به گزارش پهره، بمناسبت فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم اداره آموزش های کاربردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همکاری موسسه خیریه ناصرین اصفهان کارگاه های آموزشی غدیرشناسی را برگزار در سطح منطقه جنوب شرق برگزار کرد.
رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان این شعبه در این باره گفت: با توجه به فرارسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر شعبه جنوب شرق کشور کارگاه هایی را با موضوع غدیر شناسی در سطح استان های سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی هدف از برگزاری این کارگاه ها را تقویت بنیه اعتقادی فعالان عرصه فرهنگی و آموزشی در حوزه امامت و ولایت، پاسخگویی مستدل به شبهات وهابیت و مخالفان مکتب اهل بیت(ع) با استفاده از منابع شیعه و سنی، به چالش کشاندن مخالفان مکتب اهل بیت و توانمند سازی محبین اهل بیت(ع) در پاسخگویی به مکاتب انحرافی، ترویج مکتب حیات بخش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و گسترش فرهنگ نورانی غدیر، تربیت اساتید و مربیان غدیر پژوه و تقویت وحدت بین شیعه و سنی از طریق رد منطقی فرق انحرافی و نفوذی در میان تشیع و تسنن دانست.
وی اظهار داشت: این کارگاه های آموزشی با حضور حجت الاسلام والمسلمین باطنی ویژه روحانیون، طلاب و فعالین فرهنگی خواهر و برادر در شهرهای اسلام آباد، ایرانشهر، دلگان، زهکلوت، ریگان و فهرج برگزار شد.
عبداللهی گفت: در این کارگاه های آموزشی که به مدت ده روزبه طول انجامید در نظر گرفتن هجمه های موجود در جامعه وتلاش برای از بین رفتن وحدت بین شیعه و سنی، انجام امور پژوهشی متناسب با فضای کارگاه ها و شرایط موجود در جهت وحدت بیشتر شیعه و سنی مد نظر قرار گرفته بود.
وی با اشاره به اهمیت موضوع غدیر و ولایت و با در نظر گرفتن مظلومیت این واقعه در بین مسلمین، عنوان کرد که دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور چندین سال است که به صورت جدی و منظم، کارگاه هایی را در سطح منطقه با عنوان غدیر شناسی و پاسخ به شبهات برگزار می نماید.
وی در پایان افزود: در پایان این کارگاه های آموزشی با همکاری موسسات خیریه لوازم مورد نیاز برپایی ایستگاه های صلواتی ویژه عید غدیر به شرکت کنندگان اعطا شد.
انتهای پیام


کد مطلب: 423596

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/423596/ترویج-مکتب-حیات-بخش-اهل-بیت-عصمت-طهارت-ع

پهره
  https://www.pahreh.ir