پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷
۰
مدیر بازرسی و نظارت اصناف ایرانشهر:

شهروندان ایرانشهری از واحدهای صنفی معتبر خرید کنید

مدیر بازرسی و نظارت اصناف ایرانشهر گفت: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر مراجعه و فاکتور رسمی کالا را از فروشنده دریافت کنند
شهروندان ایرانشهری از واحدهای صنفی معتبر خرید کنید
عطاالله دهمیری با تأکید بر اهمیت نقش شهروندان در جلوگیری از تخلفات در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار داشت: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحدهای صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه کنند.

وی افزود: اصناف ایرانشهر در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، ضمن پایش عرضه اقلام ضروری با هرگونه تخلفات صنفی برخورد قانونی لازم را انجام می دهند و با تشکیل پرونده، متخلفان در هر صنف، را به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌کند.

دهمیری با تاکید بر قانون مداری اصناف افزود: کلیه فروشگاه‌ها پس از فروش کالا یا خدمات خود باید فاکتور رسمی به خریدار ارائه کنند و تمامی فروشگاه‌ها هم در بحث تامین کالاهای خود باید در هنگام خرید، فاکتور رسمی اخذ کرده و این فاکتور را به بازرسان ارائه کنند.

وی اذعان کرد: مردم در راستای برخورد با محتكران و اخلال گران در بازار با مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، احتكار، عرضه خارج از شبكه و كالای قاچاق با شماره تلفن 37221442تماس بگیرند.

انتهای پیام
کد مطلب: 423661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *