پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۱۵
۰

عنوان Football Manager 2020 وارد گوگل استادیا شد

طبق اعلام شرکت Sports Interactive عنوان Football Manager 2020 وارد پلتفرم گوگل استادیا شده است.
عنوان Football Manager 2020 وارد گوگل استادیا شد
به گزارشپهره، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام شرکت Sports Interactive  قرار است عنوانFootball Manager 2020 به پلتفرم گوگل استادیا وارد شود. فعلا شرکت سازنده اطلاعاتی از ویژگی‌های این بازی روی پلتفرم استادیا اعلام نکرده است و تنها اطلاعات مهمی که درباره این بازی در دسترس است، مربوط به تاریخ عرضه آن در ماه نوامبر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر می‌شود؛ همچنین شرکت سازنده اعلام کرده است که در این تاریخ نسخهاستادیابازی مذکور نیز عرضه خواهد شد.
شرکت Sports Interactive در نشست مطبوعاتی خود اعلام کرد که عنوان Football Manager 2020 قرار استاولین عنوانورودی به پلتفرم استادیا باشد و شرکت ما از همکاری با گوگلبسیار خوشحال است. همچنین این شرکت گفت: "از آنجایی که پلتفرم استادیا ازقدرت پردازش و سرعت بسیار بالایی برخوردار است، به طور قطع می‌توان گفت عنوان Football Manager 2020 به طور کامل و بدون هیچ مشکلیو حتی بهتر از کنسول‌ها در این پلتفرم اجرا شود."
به این ترتیب کاربران می‌توانند با سایر افراد گیمر در پلتفرم استادیا به اجرای این عنوان بپردازند و سایر افراد را به لیگ خود دعوت کنند. ظاهرا شرکت Sports Interactive   نیز به دنبال سود بیشتر از طریق ورود به نسل بعدی کنسول‌ها است و با ورود این شرکت به پلتفرم استادیا باید منتظر عضره عنوان مذکور برای کنسول‌های PS5 وایکس باکس اسکارلتبود.
همچنین هفته گذشته شرکت گوگل فهرستی از عناوین موجود در پلتفرم خود را اعلام کرده است که عنوان Football Manager 2020 نیز در این فهرست وجود داشت و در آینده نیز باید شاهد ورود سایر عناوین مطرح به این پلتفرم باشیم. در حال حاضر شرکت Sports Interactive اعلام نکرده است که این عنوان قابلیتکراس پلیخواهد داشت یا اینکه گیمرهای هر کنسول باید به طورجداگانهبه اجرای این عنوان بپردازند.
با این حال باید تا زمان عرضه این بازی شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از آن باشیم.
انتهای پیام
کد مطلب: 423668
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *