پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۵۷
۰
در کمیته سوخت سیستان وبلوچستان مصوب شد

تعیین 3 جایگاه ویژه سوختگیری اتوبوس زائران پاکستانی اربعین

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از ایجاد زیرساخت های لازم برای تامین سوخت مورد نیاز اتوبوس های زائران پاکستانی اربعین خبر داد.
تعیین 3 جایگاه ویژه سوختگیری اتوبوس زائران پاکستانی اربعین
به گزارش پهره، محمد محبی در گفتگو با عصرهامون گفت: با توجه به نزدیکی ایام اربعین سرور و سالار شهیدان و شرایط خاص سیستان وبلوچستان که در همجواری با کشور پاکستان قرار دارد هر ساله در این ایام جمع زیادی از زائران این کشور به منظور حضور در پیاده روی اربعین وارد استان می شوند.

وی افزود: بر اساس اعلام ستاد مردمی اربعین استان، سال گذشته حدود 65هزار زائر از طریق مرز میرجاوه وارد سیستان وبلوچستان شده است که به گفته مسئولان این ستاد پیش بینی می شود در سال جاری با رشد بیشتری مواجه باشیم.

به گفته محبی؛ از آنجا که این زائران باید مسیر طولانی تا مرز را طی کنند قطعاً تامین سوخت مورد نیاز اتوبوس های آنها یکی از ضروریات است که این موضوع در کمیته سوخت استان مطرح و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته نیز این کار صورت می گرفت اما برای امسال مصوب شد تا شرایط لازم فراهم شود تا یک جایگاه در میرجاوه و دو جایگاه در شهرستان زاهدان برای سوخت گیری اتوبوس زائران پاکستانی مهیا شود تا دیگر مشکلی برای آنها پیش نیاید.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده زائران در این استان با مشکل مواجه نخواهند شد اما قدری دغدغه برای سایر استان ها وجود دارد که مقرر شد تا مسیرهای تردد آنها در سایر شهرستان ها نیز جمع آوری و رایزنی های لازم با مسئولان استان های دیگر به منظور تامین سوخت اتوبوس زوار پاکستانی انجام شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423675
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *